موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۵ ارديبهشت

در ماه آوریل، گوشی Xiaomi، Mi Max را تست کرد، یک تبلتی که دارای یک صفحه نمایش بزرگ است(Xiaomi نمی‌گوید دقیقا چقدر بزرگ) اما هنوز هم در جیب شما جای میگیرد.
حالا که  Mi Max‌رسما در چین حذف شده است، Xiaomi در حال مرتبط کردن خود با داستان می‌باشد(شرکت VP از هوگو آن را در توییتر« اندازه‌ی جیبی» نامید، در صورتی که ما واقعا مطمئن نیستیم، واقعا در جیب جا شود. Mi Max دارای یک صفحه‌ی نمایش فول اچ دی می‌باشد که به طور خطرناکی در حال نزدیکی به قلمرو تبلت می‌باشد(به عنوان مثال، مینی آی پد دارای یک صفحه نمایش 7.9 اینچی است).
Xiaomi اندازه‌ی دقیق تلفن را به اشتراک نمی‌گذارد، اما می‌گویند بدنه‌ی فلزی آن 7.5 میلی‌متر می‌باشد، در حالی‌که وزن نه چندان سنگین آن 203 گرم است.
و حتی اگر Mi 5، Mi Max گل سرسبد شرکت باشد، بیشتر از نوع یک وسیله ‌با ویژگی معمولی می‌باشد، با یک پردازنده‌ی Qualcom Snapdragon 650/652، تراشه‌ی گرافیکی Adreno 510، ۳/۴ گیگابایت RAM، 32/64/128 گیگابایت حافظه، پشتیبان کارت میکرو اس دی(microSD)، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت(و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی)، سنسور اثرانگشت و یک باتری 4850 میلی‌آمپر در ساعت.
Mi Max در ۱۷ ماه می به چین خواهد آمد، با قیمت ۱۴۹۹ RMB، ۲۳۱ دلار، با یک Snapdragon ۶۵۰، ۳ گیگا بایت رم و ۳۲ گیگا بایت حافظه. به روز رسانی آن با یک Snapdragon  652، ۳ گیگا بایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه به شما ۱۶۹۹ RMB (۲۶۱ دلار) هزینه اعمال می‌کند، در حالی‌که قوی‌ترین نوع آن با یک Snapdragon  652، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه به قیمت ۱۹۹۹ RMB(۳۰۷ دلار) می‌باشد.

برچسب هاXiaomi Mi Max
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عرضه پرچمدار چینی با دوربین دوگانه