سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ دي

دومین گوشی هوشمند سازگار با پروژه‌ی Tango آماده‌ی ورود به بازار است. به نظر می‌رسد ASUS در حال آماده‌سازی عرضه‌ی گوشی هوشمند خود با نام  ZenFone AR در کنفرانس مطبوعاتی نمایشگاه CES سال ۲۰۱۷ می‌باشد. اما شرکت Qualcomm چند روز جلوتر اطلاعات و ویژگی‌های جدیدترین گوشی شرکت ASUS را در وبلاگ خود منتشر کرد.
به گفته‌ی Qualcomm، گوشی ZenFone AR از پردازنده‌ی Snapdragon 821 بهره می‌برد که مهم‌ترین ویژگی آن پشتیبانی از پلتفرم واقعیت افزوده Google Tango و Daydream است. همانطور که می‌دانید Lenovo Phab 2 Pro به عنوان اولین اسمارت‌فون‌های مبتنی بر پروژه Tango است که بر روی پردازنده Snapdragon 652 اجرا می‌شود و می‌توان انتظار داشت  ZenFone AR به چهار گیگابایت رم و نمایشگر 2K و یا حتی 4K مجهز شده باشد. همچنین این گوشی با Snapdragon 821 برای دستگاه‌های مبتنی بر VR همراه با صفحه نمایشی با رزولوشن بالا، پردازنده‌ی گرافیکی فوق‌العاده قوی و انواع حسگرها برای ردیابی پیشرفته‌ی حرکات، ساخته شده است .
شایان ذکر است، گوشی مذکور از نسخه‌های Daydream VR مانند Google Street View ،YouTube ،Netflix ،Hulu ،HBO و بازی‌هایی همچون Fantastic Beasts ،Where to Find Them ،Need for Speed و Gunjack 2 نیز پشتیبانی می‌کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Project Tango از شرکت گوگل به ” Tango ” تبدیل می شود