موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۳ شهريور

آیا فکر میکنید که آی فون پلاس 5.5 اینچی و گلکسی نوت 5 5.7 اینچی فبلت های بزرگی اند؟ خب آنها در مقایسه با دو گوشی جدید بسیار بزرگ لنووو بسیار کوچک اند . لنووو در روز چهارشنبه دو تا از بزرگترین تلفن همراه های هوشمندی را که تا به حال دیده ایم را معرفی  کرد . بزرگتر از گلکسی مگای سامسونگ : phab plus 6.8 اینچی و phab 6.9 اینچی . این شرکت همچنین از تبلت های جدید  yoga tab  با اندازه های 8 و 10 اینچ پرده برداری کرد .  فب پلاس متالیک با قیمت 299 دلار از دو گوشی دیگر کوچکتر است و صفحه ی ISP تمام اچ دی 1,920  در 1.080 و 326 ppi دارد . این صفحه وقتی داخل خانه دیده شود خوب است و اندازه اش برای دیدن ویدئو و فیلم عالی است اما من صفحه نمایش های بهتری هم دیده ام که هم رزولوشن بالاتری دارند و هم روشن تر .


خصوصیات کاملا در حد وسط قرار دارند : فب پلاس یک پردازشگر qualcomm snapdragon 615 octa core ، 2 گیگ رم و 3500 mah باتری دارد . ممکن است تصور کنید که گوشی ای با چنین اندازه ی حماسی ای باید باتری بزرگتر داشته باشد اما نه . و بله، این گوشی یک گوشی 4G LTE دو سیم کارته ی نانو است. پلاس فب یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و فلاش DUAL LED و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی ها دارد .  بنابراین حمل کردن چنین گوشی بزرگی چه حسی داد؟ خیلی احساس احمقانه ای است. غیر ممکن است که با یک دست بتوان از آن استفاده کرد و قطعا در جیب شلوا شما جا نمیشود مگر اینکه جین های JNCO داشته باشید.


برای آسان تر کردن استفاده ی یک دستی از آن ، لنووو ویژگی هایی مانند دو بار ضربه زدن بر صفحه برای روشن کردنش، تکان دادن برای قفل کردنش و فشار دادن طولانی در هر جای صفحه برای عکس گرفتن گذاشته است. همه ی آنها کار میکنند اما حقه دارند.


این گوشی های بزرگ در 3 رنگ ظاهر میشوند : طوسی فلزی؛ نقره ای تیتانیوم و طلایی . خریدارانی با بودجه ی کمتر میتوانند فب کوچکتر 179 دلاری را در نظر بگیرند. این گوشی صفحه ی بزرگتر 6.98 اینچی دارد. اما رزولوشن پایین تر: 1.280 در 720 (اچ دی ) . صفحه دقت کمتری دارد و نوشته های خیلی بد به نظر میرسند ( با استاندارد های صفحه ی پیکسلی امروز) ، اما شما برای دستگاهی زیر 200 دلار چه کار میخواهید بکنید؟
این گوشی یک پردازشگر octa core و رم یک گیگ دارد . نه دقیقا ویژگی هایی درباره شان بتوان نوشت اما برای استفاده های ساده ای چون تماشا کردن ویدئو ، جستجوی وب و توئیت کردن کافی اند . عمر باتری اش هم از فب پلاس قوی تر است. 4,250 mah. این فب همچنین قابل تنظیم است. کاور پشتی جدا میشود و میتوانید آن را با مشکی، سفید ، آبی نیلی و قرمز آلبالویی عوض کنید.

تبلت های yoga  جدید


تا جایی که تبلت های واقعی پیش میروند، لنووو سه تا جدید دارد: یک yoga tab 3  8اینچی ، yoga tab 3   10 اینچی و yoga tab pro  10  اینچی .  هم یوگا تب 3 8 اینچی و هم 10 اینچی صفحه نمایش اچ دی ، بلندگو های روبه رو با صوت dolby atmos و دوربین های گردان 180 درجه دارند . 8 اینچی در اکتبر حاضر خواهد بود با قیمت 169 دلار و 10 اینچی در اول نوامبر به قیمت 199 دلار. یوگا تب پرو 3 نیز ستاره ی کوچک این سه گانه است. این تبلت 499 دلاری صفحه نمایش 10.1 اینچی با 2.560 در 1.600 رزولوشن (qhd) و 299 ppi دارد.
گرچه از یوگا تب پرو 2 کوچکتر است ، پروژکتور توکاری شده اش قوی تر است، روشن تر است و میتواند تصویر ها را تا 70 اینچ وسیع تر نشان دهد ( در مقابل مدل قدیمی با تصویر پردازی 50 اینچ ) .
تب 3 که بیشتر از یک تجربه ی بصری تحسین بر انگیز دارد، ارائه دهنده ی 4 بلند گوی روبه رویی dolby atmos  است . برای گوش های من ، این یکی از بهترین تبلت هاست . تب 3 پرو در اول نوامبر آماده میشود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل حفاظت خود را در برابر سایت های مشکوک تقویت کرد