نرم افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ خرداد

اولین نسخه ی به روزرسانی شده ی سیستم عامل  Android O را کاربران گوشی های هوشمند Google Pixel دریافت خواهند کرد. به گفته ی توسعه دهندگان این سیستم عامل، نسخه ی جدید در ماه آگوست ارائه خواهد شد. وجه تمایز اساسی نسخه ی جدید این نسخه وجود رابط کاربری سازگار و دسترسی به تنظیمات جدید است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
همانطور که در تیزر رونمایی از این سیستم عامل گفته شد، Android نه تنها امکان دسترسی به تنظیمات اولیه، بلکه امکان ایجاد تغییرات در اینترفیس را به دلخواه کاربر میسر می سازد. از طرفی این سیستم عامل می تواند برای کاربران گزینه ی مناسبی باشد زیرا گوشی های اندروید از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و نیازی به گجت های پیشرفته و گران قیمت برای اجرا شدن ندارد.
از ویژگی های متمایز این سیستم عامل امکان تغییر در صفحه نمایش نظیر قابلیت تصویر در تصویر، انتخاب آیکون های تطبیقی و تغییر اندازه آنها در صفحه نمایش است. به گفته ی توسعه دهندگان بر گوشی های تولیدی جدید Google Pixel به صورت پیش فرض سیستم عامل جدید نصب خواهد شد. البته بازه ای برای مدل گوشی هایی که با این سیستم عامل عرضه می شوند، اعلام نشده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه