موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۹ تير

اخیراً نشت اطلاعات از کمپانی Huawei سبب شده تا اخبار جدیدی در مورد تحویل سفارش جدید Huawei برای تولید صفحه‌نمایش ۶.۹ اینچی و Super AMOLED از کمپانی Samsung Display منتشر شود. پیش‌ از این تصور می‌شد Mate 20 Pro که قرار بود در اواخر اکتبر عرضه شود، به صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۹ اینچی مجهز شود. با این‌ حال، عکس منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، این صفحه‌نمایش بزرگ برای یکی از دستگاه‌های ناشناخته Honor، با کد Ravel تولید شده است.
به‌ احتمال‌ زیاد، صفحه‌نمایش برای سری جدیدی از محصولات Huawei طراحی‌ شده است که به نظر می‌رسد مربوط به یکی از نسخه‌های Honor Note 9 و 10 باشد. جورج ژائو، مدیر Honor، هفته‌ی گذشته در شبکه‌ی Weibo اعلام کرد که در کنار دیگر محصولات قصد دارد تا از نسخه‌ای با صفحه‌نمایش بزرگ رونمایی کند. به‌ این‌ ترتیب، این گوشی هوشمند همان Honor 10 است که قرار است با صفحه‌نمایش ۶.۹ اینچی S-AMOLED ارائه شود.
اطلاعات دیگری در مورد ویژگی‌های پرچم‌دار جدید Honor Note در دست نیست اما از آنجا که انتظار می‌رود این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده‌ی قدرتمند Kirin 970 خواهد بود. از طرق دیگر، اخیراً، Huawei گوشی‌های هوشمند Honor Play و Honor 9i را با تکنولوژی GPU Turbo عرضه کرد؛ بنابراین احتمال دارد که Honor Note نیز این تکنولوژی را دریافت کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه