موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ آبان

در شبکه های مجازی تصاویر و اطلاعات جدیدی در مورد گوشی هوشمند Nokia D1C منتشر شده است. بر اساس اطلاعات اولیه این گوشی قرار است تا سال 2017 در بازار داخلی چین به فروش برسد.
کاربران شبکه اجتماعی Weibo، برای اولین بار از جزئیات این گوشی پرده برداری کرده اند. همچنین گفته می شود این گوشی دارای طراحی منحصر به فردی است که قبلا در این برند نمونه آن مشاهده نشده است. این گوشی در سه رنگ متنوع تولید شده است که نه تنها از نظر طراحی با یگدیگر فرق می کنند بلکه صفحه نمایش آن ها با یکدیگر متفاوت است.
یکی از ویژگی های این گوشی صفحه نمایش 5.7 اینچی  با رزولوشن 4k است. علاوه بر این صفحه نمایش گوشی به گونه ای است که می توان آیکون ها را حتی در نور شدید آفتاب مشاهده کرد. احتمالا پردازنده این گوشی Qualcomm Snapdragon 430 MSIM8937 شش هسته ای بوده و به کارت گرافیک قدرتمندی نیز مجهز شده است. مقدار رم 3 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت می باشد.
به گزارش یکی از کارمندان در واحد فنلاند این کمپانی،  گویا این گوشی بر روی سیستم عامل اندروید  Android 7.0 اجرا خواهد شد. در مورد قیمت این دستگاه و بازار فروش آن هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه