موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۴ ارديبهشت

گوشی هوشمند Panasonic P101 که نسخه‌ی به‌روزرسانی شده از مدل P100 است که قرار است با قیمت ۱۰۷ دلار به فروش خواهد رسید. پس از رونمایی پاناسونیک از مدل Panasonic P100 در فوریه، این تولیدکننده‌ی ژاپنی، به‌ سرعت همه‌ی نظرات در مورد مشخصات و طراحی محصول را در نسخه‌ی بهبود یافته‌ی P101، پیاده‌سازی کرد و همچنین برخی از نواقص در مدل قبلی را بر طرف کرد.
گفتنی است نسخه‌ی جدید از لحاظ فنی تفاوت‌های بسیاری با نمونه‌ی پیشین خود دارد. صفحه‌نمایش 5.45 اینچی با رزولوشن 720X1440 است. مقدار رم دستگاه ۲ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته‌ شده است. البته ظرفیت حافظه توسط کارت حافظه‌ی microSD تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش قابل‌ افزایش است.
در مورد پردازنده هم باید به مدل MT6739 از MediaTek اشاره‌کنیم. دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی مجهز به فلش LED دوگانه است، دوربین جلویی با نور پس‌زمینه‌ی LED و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. علاوه بر این، ظرفیت باطری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. نسخه‌ی اصلی این گوشی هوشمند با سیستم‌عامل از پیش نصب‌شده‌ی Android Nougat 7.1 عرضه خواهد شد. به گفته‌ی سازنده، کاربران برای خریداری این محصول، تنها باید مبلغ ۱۰۷ دلار بپردازند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه