موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

ظاهراً کمپانی Xiaomi رسماً تاریخ رونمایی رسمی پرچم‌دار Mi 7 را تعجیل داده که حتی در موارد تبلیغاتی کار خود را آغاز کرده و کارشناسان این محصول را «قاتل» Samsung Galaxy S9 لقب داده‌اند. در پوستر جدیدی که توسط این کمپانی چینی منتشر شده است؛ تاریخ رونمایی از پرچم‌دار جدید و قدرتمند Xiaomi، روز ۲۳ام ماه می اعلام‌ شده است.
کارشناسان معتقدند که رونمایی زودهنگام از گوشی Xiaomi Mi 7، سبب خواهد شد که کمپانی به محصولات هوشمند دیگر کمپانی‌ها نظیر Samsung فشار بیاورد و محیط رقابتی سختی را برای انتخاب کاربران ایجاد نماید. به همین دلیل است که متخصصان کمپانی، برخی از ویژگی‌های اصلی و تحریک‌کننده‌ی این محصول را قبل از رونمایی اعلام کرده‌اند. برای مثال وجود اسکنر اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش و وجود سیستم تشخیص چهره منحصربه‌فرد می‌تواند کاربران را برای انتخاب، به شک بیندازد.
علاوه بر این، به گفته‌ی تحلیلگران، عرضه‌ی گوشی Xiaomi Mi 7 تا حد زیادی می‌تواند فروش گوشی هوشمند Mi Mix 2S را کاهش دهد با اینکه تنها چند ماه از عرضه‌ی آن نگذشته است. احتمالاً استراتژی شرکت، تأکید بر رقابت با پرچم‌دار کره‌ی جنوبی و نمایش برتری محصول خود است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه