تکنولوژی
سید سجاد احمدی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۹ تير

شرکت intex به تازگی مدل جدیدی به نام Aqua Classic را معرفی کرد، این گوشی از 3G ساپورت می کند و قیمتی معادل با 65 دلار دارد. مشخصات داخلی نسبت به قیمت پایین دستگاه بسیار جالب است، از جمله می توان به Gorilla Glass 3 اشاره کرد و برنامه هایی که به صورت پیشفرض در دسترس کاربر قرار دارند مثل؛ Matrabhasha، Clean Master، Hike Messenger، Mobikwik،  Freecharge، saavn و Opera Mini.

صفحه نمایش این گوشی 5اینچ بوده و 854*480 پیکسلی است، علاوه بر Gorilla Glass ذکر شده که در این رده بسیار جالب است می توان به مشخصات داخلی دستگاه اشاره کرد؛ 1.2GH پردازنده، 1GB رم و 8گیگ حافظه داخلی.

دوربین اصلی دستگاه 5MP و دوربین سلفی هم همان 5MP است البته به علاوه یک فلشِ LED. این گوشی باطری 2100mAh به همراه داشته و سیستم عاملش Android 5.0 Lollipop است.
رئیس شرکت در مورد محصول جدید می گوید: در Intex تلاش ما بر این بوده که نیاز کاربرانمان را در نظر بگیریم. با معرفی Aqua Classic در این زمینه تمام تلاشمان را انجام داده و تجربه ای کامل در استفاده از یک گوشی هوشمند با قیمتی ارزان را برای کاربران فراهم کرده ایم، با این طراحی جدید و رنگ بندی های زیبا می توانیم با اطمینان بگوییم که کاربرانمان را راضی نگه داشته ایم.

برچسب هاintexAqua Classic
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فیس بوک به شما این امکان را میدهد تا از دست دوست پسر/ دوست دختر سابقتان راحت شوید