موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ خرداد

گوشی هوشمند مبتنی بر پردازش ابری Robin  در سان فرانسیسکو با قیمت رقابتی 297 دلار که صد دلار از قیمت عرضه اولیه آن (379 دلار) بود ارائه شد.  اگر رویداد سال گذشته Robin  را ندیده اید یا به خاطر ندارید دوباره اشاره ای به آن می کنیم: این اولین گوشی است که با سیستمهای ابری (Cloud) کار میکند و به همین دلیل با نام گوشی ابری (Cloud-phone) هم شناخته میشود Nextbit Robin در واقع اولین گوشیای هست که میتواند اپلیکیشنها، اطلاعات و محتواهای چندرسانهای را روی سیستمهای ابری (Cloud) آپلود کند و به تمام آنها دسترسی داشته باشد.


نکتهی قابل توجه در کارکرد این گوشی، این است که هیچ وقت لازم نیست نگران پر شدن فضای ذخیرهی اطلاعاتتان باشید. به محض اینکه فضای ذخیرهی دستگاه تمام بشود، گوشی به طور خودکار از اطلاعات شما روی سیستمهای ابری یک بکآپ تهیه میکند و حافظهی گوشی را خلوت میکند. تمام این روند تقریبا بدون دخالت کاربر انجام میشود. حافظهی این گوشی ۳۲ گیگابایت فضای ذخیرهی داخلی دارد و میتواند تا ۱۰۰ گیگابایت را هم روی سیستمهای ابری پشتیبانی کند.


این گوشی به طور انحصاری از 30 ماه  May  از طریق Flipkart به فروش خواهد رسید. تام ماس مدیر عامل شرکت  Nextbit Robin در مراسمی که برای معرفی این گوشی در دهلی نو برگزار شده بود در مورد اهمیت هند به عنوان دومین بازار گوشی های هوشمند در دنیا یاد کرده و اعلام کرد که این گوشی با کمترین قیمت و بدون واسطه به دست مصرف کننده خواهد رسید و ابراز امیدواری کرد که این گوشی به دلیل قابلیت های منحصر به فردی که دارد به یکی از پرطرفدار ترین گوشی های هوشمند در بین مردم هند تبدیل شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با Nextbit Robin آشنا شوید; اسمارتفونی