موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۲ آذر

گوشی هوشمند  Yaao 6000 محصول یک کمپانی چینی، توانسته است رکورد ظرفیت باتری را در میان گوشی های هوشمند موجود در بازار را بکشند. تا کنون اخبار منتشر شده از این کمپانی در مورد محصول جدید، حاکی از آنست که سازندگان قصد دارند محصول خود را در بازار داخلی عرضه کنند و برنامه ای برای ارائه آن به بازار جهانی ندارند.
ظرفیت باتری این گوشی هوشمند چینی، ۹۰۰ ۱۰ میلی آمپر است که امروزه آن را به عنوان یک شاخص منحصر به فرد از ظرفیت باتری به حساب می آورند. تولیدکننده  این ابزار دارای نام تجاری رسمی نبوده و درنتیجه مجوز لازم برای عرضه محصول خود را برای بازار جهانی ندارد و از طرف دیگر امکان کسب گواهینامه TENAA (مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی در چین) برای سازندگان ممکن نخواهد بود.  به همین دلیل، گوشی هوشمند تنها می تواند در بازار داخلی به فروش برسد.
پارامتر های موجود در گوشی می تواند آن را به گزینه مناسبی برای کارهای اداری و تجاری تبدیل کند. طراحی این گوشی، شباهت زیادی با محصول کمپانی انگلیسی Vertu دارد. قیمت پیشنهاد شده 1500 یوان می باشد. این گوشی های هوشمند با توجه به میزان زیاد ظرفیت باتری،  بدنه فلزی و همچنین مقاوم بودن در برابر گرد و غبار و رطوبت، گزینه مناسبی برای همراهی در طول سفرهای طولانی خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه