تکنولوژی
مصطفی طبری۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۴ خرداد

پاناسونیک در دنیای موبایل، خصوصاً در سالهای اخیر حضور کمرنگی داشته است. با این حال این شرکت ژاپنی در بین تلویزیون ها و سایر لوازم خانگی خود چندتایی اسمارت فون نیز روانه بازار کرده است. یکی از این موارد، Eluga L 4G می باشد که امروز در هند عرضه شد.
همانطور که نام این مدل مشخص است، این گوشی نخستین محصول پاناسونیک می باشد که از فناوری 4G پشتیبانی می کند. Eluga L 4G از یک طراحی ساده اما زیبا برخوردار است و رنگ آبی قاب پشتی آن جذابیت زیادی دارد. ابعاد این گوشی 142 x 71 x 6.1 میلی متر بوده و وزنی معادل 110 گرم دارد.
با توجه به مشخصات سخت افزاری این گوشی که شامل یک صفحه نمایش 5 اینچی IPS با وضوح 1280 x 720 پیکسل و پوشش محافظ Gorilla Glass، چیپست چهارهسته ای اسنپدراگون با سرعت 1.2 گیگاهرتز، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش تا 32 گیگابایت توسط کارت حافظه می شود، می توان گفت که با یک گوشی میان رده یا حتی ضعیف طرف هستیم.


از نظر فناوری های ارتباطاتی نیز این گوشی از دو شیار سیم کارت بهره می برد که یک سیم کارت از4G  و دیگری از 3G پشتیبانی می کند. WiFi 802.11 b/g/n، بلوتوث 4.0 و GPS نیز از سایر امکانات این بخش هستند.
دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED در این گوشی به عنوان دوربین اصلی در نظر گرفته شده که قابلیت فیلمبرداری 1080p را نیز دارد. همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در قسمت جلویی قرار گرفته است. پاناسونیک در این گوشی از اندروید 4.4 کیت کت و باطری 2000 میلی آمپری استفاده کرده است که احتمالاً توسط کاربر قابل دسترس نیست.
گوشی هوشمند Eluga L 4G هم اکنون در کشور هند با قیمت حدوداً 205 دلار قابل خرید می باشد. به همراه گوشی یک محافظ صفحه و کیس محافظ نیز ارائه می شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تلفن های جدید موتورولا و ساعت های هوشمند لنوو به زودی خواهند رسید