سرگرمی
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۸ بهمن

به گزارش آی‌تی‌ایران، شرکت لنوو با انتشار تصویری در شبکه اجتماعی ویبو چین، رسما از تصمیم خود برای عرضه گوشی هوشمندی ویژه گیمرها تحت برند Legion خبر داد.
در حال حاضر چندین مدل لپ تاپ گیمینگ با برند Legion در بازار وجود دارد که همانند برندهایی همچون ROG شرکت ایسوس، نزد گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار است. اما لنوویی که تاکنون هیچ محصول دیگری غیر از لپ تاپ را تحت این برند عرضه نکرده بود، قصد دارد تا از آن برای نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود که ویژه گیمرها طراحی شده، استفاده کند.
این شرکت ساعاتی پیش، تیزری را در ویبو منتشر کرد و نوید معرفی اسمارت‌فونی گیمینگ را به طرفداران این برند Legion داد. البته در این تصویر، اطلاعات خاصی در خصوص طراحی این گوشی جدید قابل رویت نیست و فقط به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 865 اشاره شده است.
اگرچه موتورولا جزو شرکت‌های زیرمجموعه لنوو محسوب می‌شود، اما هنوز هیچ یک از این دو شرکت، گوشی گیمینگ درخوری را به بازار عرضه نکرده‌اند. از طرفی دیگر، برند Legion در میان خریداران پی‌سی، بسیار شناخته‌شده است و حال این شرکت قصد دارد تا محبوبیت این برند را در زمینه گوشی‌های هوشمند نیز توسعه دهد.
اگرچه هنوز اطلاعات بسیار کمی‌از این اسمارت فون در دسترس است، اما گفته می‌شود که قیمت این گوشی نیز همانند لپ تاپ‌های سری Legion بسیار مناسب خواهد بود و می‌تواند با ورود خود به بازار، محصولات مشابه موجود را به چالشی بزرگ بکشاند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه