موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۸ دي

سامسونگ پس از راه‌اندازی جهانی سری‌های Galaxy M ارزان قیمت خود، آنان را در هندوستان عرضه می‌کند. Asim Warsi، معاون ارشد تجارت گوشی هوشمند سامسونگ در هند به رویترز گفت تا اواخر ژانویه و از طریق آمازون هند و وب‌سایت این شرکت، سه گوشی در هند عرضه می‌شوند و هدف آن‌ها دو برابر کردن فروش‌های آنلاین شرکت است.
بر اساس اطلاعات به دست آمده از Canalys و Counterpoint، سامسونگ هم اکنون تلاش می‌کند رهبری‌اش در هند، دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند پس از چین را به دست آورد. این در حالی است که در سال ۲۰۱۷ فروش شیائومی برای نخستین‌بار از سامسونگ پیشی گرفت.
سال قبل، شیائومی با عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند سری Redmi از مزایای آن بهره‌مند شد، در این سال، سامسونگ با وجود قیمت‌های مشابه شاهد کاهش چشمگیر فروش در هند بود. اما تحلیلگران اشاره می‌کنند که این غول الکترونیک کره‌ای سود حاشیه‌ای‌اش در زمینه‌های R&D و تخصص زنجیره‌ی تامین را حفظ کرده است. سامسونگ در همین راستا، در سال گذشته و به قصد جبران کاهش فروش‌ها، به گفته‌ی خودش بزرگ‌ترین کارخانه‌ی تولید تلفن همراه جهان را در بیرون از شهر دهلی‌نو، Noida، افتتاح کرد.
خبرها در مورد این سه گوشی ارزان قیمت ماه گذشته پخش شدند، جزئیات فاش شده در این باره نشان می‌داد نام آن‌ها M10 ،M20 و M30 است و نمونه‌ی آخر آن‌ها مجهز به تراشه‌ی Exynos 7885 با ۴ گیگابایت رم است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه