موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۱ شهريور

گوگل در روز سه شنبه بطور رسمی اعلام کرد که سرویس پرداخت موبایل اندروید پی، که در واقع جوابی به سرویس Apple Pay اپل محسوب می شود، عرضه شده است.
این پلتفرم جدید در بیش از یک میلیون رستوران، فروشگاه و سایر مکان های آمریکا راه اندازی شده و به گفته گوگل در هفته ها و ماه های آینده گسترش قابل توجهی خواهد یافت.


همانند اپل پی، سرویس پرداخت گوگل نیز بر روی تکنولوژی NFC برای پرداخت آسان در ترمینال های پرداخت تکیه می کند.به گفته گوگل، بسیاری از خرده فروشان و رستوران های زنجیره ای برجسته شامل Jamba Juice، McDonald، Coca Cola و Chevron در حال حاضر از این سرویس پشتیبانی می کنند.
این پلتفرم از بسیاری از کارت های اعتباری بانک های شناخته شده و بزرگ آمریکا شامل American Express، Bank of America، Discover، Navy Federal Credit Union، PNC، Regions Bank، USAA و U.S. Bank پشتیبانی می کند. گوگل می گوید، Citi Bank و Wells Fargo به همراه Capital One در روزهای آینده به این لیست اضافه خواهند شد.


Android Pay همچنین از کارت های وفاداری، گیفت کارت ها و پرداخت درون برنامه ای نیز پشتبانی می کند. البته ویژگی آخری هنوز راه اندازی نشده و بزودی توسعه دهندگان درون برنامه ها از گزینه ای به عنوان "خرید از طریق اندروید پی" استفاده خواهند کرد.
باتوجه به راه اندازی سرویس اندروید پی، گوگل والت دچار تغییرات اساسی خواهد شد. در واقع پلتفرم جدید جایگزین اپلیکیشن گوگل والت شده و این شرکت با ارائه نسخه ای جدید از گوگل والت بر روی پرداخت های نظیر به نظیر مانند Venmo تمرکز خواهد کرد.
نسخه جدید برنامه Google Wallet هم اکنون در گوگل پلی قابل دریافت بوده و به گفته گوگل نسخه مخصوص iOS آن نیز در روزهای آتی به App Store خواهد رسید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مقایسه دوربینNexus 5X و iPhone 6S