اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲:۲۶ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۷ تير

حالا دیگر لازم نیست به باز کردن اپلیکیشن بپردازید تا متوجه شوید که آیا یک سریال تلویزیونی یا فیلم در آنجا قرار داده شده است.
نزدیک به دو سال پس از اولین باری که از این پلتفرم استفاده کردیم، بالاخره اندروید تی وی در حال ایجاد ارتباط بین Netflix و بخش جستجوی جهانی خود می باشد. تنها سال گذشته بود که ما در مورد جستجو در NVIDIA’s Shield TV شکایت می کردیم زیرا تنها می توانست به نشان دادن نتایج یوتیوب، Hulu یا Google Play Store بپردازد و حالا این مشکل حل شده است و همچنین در هر دستگاه اندرویدی موجود می باشد، بنابراین لازم نیست که قبل از شروع کردن آن به کار، منتظر یک به روزرسانی باشید.
آیا به دنبال سرگرمی در Netflix  هستید؟ حالا این کار در اندروید تی وی به کمک قسمت تحقیقات جهانی بسیار آسان تر شده است، pic.twitter.com/oh3HzIOoTs Android (@Android) June 23, 2016با توجه به تعداد افرادی که از Netflix استفاده می کنند ، به عنوان یک منبع حیاتی در بخش ویژگی های جستجوی جهانی تلویزیون های هوشمند محسوب می شود. اپل تی وی و Roku هر دو میتوانند از بخش جستجوی خود به پیدا کردن برنامه ها در Netflix بپردازند ، اگرچه Fire TV آمازون هنوز نمی تواند این کار را انجام دهد. حالا اندروید تی وی در سمت درست این لیست قرار گرفته است ، و با ایجاد فشاری دوباره بر روی این پلتفرم، در کنار عرضه شدن Android N ، امیدواریم ویژگیهای جدیدتری نیز در راه باشند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چگونه پیام‌ها و تماس‌ها را مسدود کنیم؟