پوشیدنی
مصطفی طبری۲۱:۲ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۰ مرداد

شرکت گوگل اعتراف کرد که معرفی نسخه بتای عینک Glass یک اشتباه بود، اما این دلیل نمی شود که این کمپانی دست از این پروژه بکشد. گوگل پیش تر فروش نسخه های Explorer عینک هوشمندش را متوقف کرده بود. حالا نسخه ای جدید با طراحی متفاوت از Glass وجود دارد که برخی مشتریان خاص می توانند از آن استفاده کنند.
نباید انتظار داشت نسخه تجاری این عینک جدید به این زودی وارد بازار شود، چرا که گوگل از شیوه ای جدید برای فروش عینک هوشمند خود استفاده خواهد کرد. این استراتژی جدید نگرانی های موجود درباره نقص حریم شخصی افراد توسط این عینک ها را برطرف می کند. هرچند گوگل اعلام کرده که Glass قابلیت ضبط ویدیو و تصاویر از دیگران را ندارد، اما بسیاری از افراد هنوز هم نگران هستند.


نسخه جدید Glass دارای طراحی شیک تری نسبت به نسخه های قبلی می باشد. در نسخه جدید عینک از یک سیستم دکمه-لولا بهره می برد که کاربر را قادر می سازد آن را بر روی هر عینکی متصل کند. علاوه بر این، Glass جدید از یک پردازنده سریعتر اینتل، باتری بهتر و ارتباط بی سیم مطلوب تری بهره می برد.
باتری جدید قادر است تا 2 ساعت عینک را روشن نگه دارد و گوگل یک پک باتری اضافی را نیز ارائه کرده که بصورت مغناطیسی به عینک متصل می شود.
همچنین منشوری که تصاویر را بر روی شبکیه چشم کاربر نمایش می دهد نیز تا حد زیادی بهبود یافته است. این منشور حالا بلندتر و باریک تر شده و قابلیت حرکت در هر دو جهت افقی و عمودی را دارد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل با طراحی جدید به بازار عینک های هوشمند بر می گردد