نرم افزار
سید سجاد احمدی۴:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ خرداد

سال هاست که محصولات nexus با همان نسخه اندرویدی که روی سایر device ها قرار دارد عرضه می شوند. اما نشانه ها حاکی از آن است که در محصولات آینده شاهد امکانات و تغییرات جدیدی هستیم. مدیر عامل گوگل “sndar pichai”
به مهمانان "کنفرانسِ کٌد" گفت؛ گوگل امکانات اختصاری برای nexus قرار خواهد داد. شرکت همچنین برای طراحی ظاهری محصولات آینده اهمیت بیشتری قائل خواهد شد.
اگرچه هنوز هم شرکت های واسطه ای قرار است سخت افزار را بسازند اما شایعات نشان دهنده این است که گوگل می خواهد نرم افزار محصولش را متفاوت با سایر دستگاه های اندرویدی دیگر بسازد.
لینک ویدئوی مربوط به این کنفرانس را می توانید در زیر ببینید, گفتگوها در مورد nexus از ساعت 20:24 شروع می شوند.
در بخشی از گفت و گو ها صحبت به موارد مربوط به حریم خصوصی افراد مخصوصاً در استفاده از google home کشیده شد.
مدیر گوگل در جواب گفت: نه, شما مجبور نیستید دستورات صوتی خود را با گوگل به اشتراک بگذارید, از آنجایی که گزینه "off the record" ای وجود خواهد داشت که با فعال کردن آن اطلاعات شما فرستاده نمی شوند. او همچنین در مورد ایجاد اطمینان خاطر کاربران در مورد حریم خصوصی خود، در اقدامات آینده سخن گفت.
به نظر می رسد ایده ای که در سرش داشته نادیده گرفتنِ ساعت ها جست و جوی افراد در گوگل بوده!
علاوه بر همه این ها آقای pichai  سرسختانه در مورد اینکه "گوگل می خواهد خدماتش را در چین هم ارائه کند و برای رسیدن به این هدف اقداماتی جدی انجام خواهد داد" نیز سخن گفت. اگرچه در مورد باز شدن گوگل پلی و تعداد زیادی از نرم افزار های اندرویدی در چین صحبت شده، چالش بزرگی که در این زمینه وجود دارد حفظ تعادل اقدامات اجرایی در این راستا است آن هم به خاطر مشکلات تاریخی گوگل با قضیه سانسور.
به همان اندازه که گوگل دوست ندارد خدماتش بر روی گوشی های اندرویدی در چین فعال نباشند این شرکت همچنین از حذف نرم افزارها و تغییر بندهای قوانینش در رابطه با جست و جو در گوگل آن هم در راستای خاموش کردن آتش اختلافات سیاسی زیاد خوشش نمی آید.

برچسب هاgoogleNexus
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

انتشار گوشی شخصی گوگل در سال جاری