تکنولوژی
رضا رزمی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳۱ ارديبهشت

گوگل خبر از عرضه اپلیکیشن ارتباطی Duo برای آسانتر کردن مکالمات تصویری داد. گوگل قصد دارد تابستان اپلیکیشن ارتباطی Duo را به عنوان ساده‌ترین و راحت‌ترین اپلیکیشن برای برقراری تماس‌های تصویری وارد بازار کند.

گوگل اعلام کرده است که این اپلیکیشن برای دو پلتفرم اندروید و iOS طراحی شده است و شماره تلفن شما هویت شما در این اپلیکیشن خواهد بود.

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، گوگل ادعا کرده است که این اپلیکیشن ساده‌ترین و راحت‌ترین اپلیکیشن برای برقراری تماس‌های تصویری است، پس رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و کار کردن با آن بسیار ساده است. کافی است پس از نصب اپلیکیشن، آن را اجرا کنید، پس از اجرا تصویری از خود را خواهید دید و نام و عکس مخاطبین در دایره‌هایی در پایین صفحه برای شما نمایش داده می‌شوند، که با انتخاب هر کدام از آنها می‌توانید به‌سادگی با آنها مکالمات تصویری برقرار کنید.

در این اپلیکیشن شما تنها امکان برقراری تماس تصویری با یک نفر را دارید و قابلیت ویدیو کنفرانس در این اپلیکیشن طراحی نشده است. این اپلیکیشن شاید قابلیت‌های زیادی نداشته باشد ولی یکی از محاسن آن سرعت بالای این اپلیکیشن است که نمی‌شود از آن غافل شد. وقتی مخاطب در حال تماس با شما است همان لحظه شما می‌توانید تصویر زنده‌ای از او ببینید و بعد از پاسخ دادن، بلافاصله و بدون تاخیر، تصویر شما برای او ارسال می شود. گوگل مدعی شده است که زمان زیادی برای طراحی این اپلیکیشن صرف شده است که سرعت بالایی داشته باشد در حدی که کاربرانی که دسترسی به اینترنت با سرعت بالا ندارند هم بتوانند از آن استفاده کنند. در حقیقت این اپلیکیشن به‌گونه‌ای طراحی شده است که سرعت ارتباط تماس تصویری شما و همچنین کیفیت تصویر و صدا را به صورت پیش‌فرض با سرعت اینترنت شما تنظیم می کند.

باید منتظر شویم تا اپلیکیشن Duo منتشر شود و ببینیم می‌تواند رقیبی برای FaceTime باشد. البته نباید نقص این اپلیکیشن Duo را فراموش کرد که نسخه دسکتاپ ندارد و فیس‌تایم این قابلیت را دارد.

به گفته یکی از نویسندگان وبسایت ورج، اپلیکیشن Duo از هنگ آوتز گوگل و اسکایپ مایکروسافت هم بسیار سریع‌تر است.

برچسب هاDuogoogleiOSAndroid
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پنج اپلیکیشن که نمی توانید از دست بدهید