گوناگون
رضا حسن زاده۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۷ ارديبهشت

اپل و گوگل دو غول بزرگ حوزه فناوری هستند و به طبع کاربران خاص و تعصبی خود را نیز دارند. کاربرانی که هر یک تعصبات خاص خود را بر روی محصولات ارائه شده توسط این کمپانی دارند. چند روز پیش اتفاقی افتاد که موجب اعتراض طرفداران اپل شد.
تا روز گذشته از روی نقشه  Google Maps شهر Rawalpindi را بررسی می کردید با یک آدمک اندروید برخورد می کردید که در حال ادرار بر روی لوگوی کمپانی Apple بود. این تصویر ساعاتی بعد حذف شد اما به سرعت در فضای مجازی پخش شد و واکنش های متفاوتی را به دنبال داشت.


شب گذشته کمپانی گوگل بابت این موضوع از اپل عذر خواهی کرد و اعلام کرد که این تصویر توسط گوگل ایجاد نشده و توسط یکی از کاربران بر روی نقشه قرار گرفته است و اشاره کرد که آنها در تلاش هستند تا روش های خود برای شناسایی ، جلوگیری و کنترل ویرایش های نامناسب را بهبود ببخشند.
این تصویر توسط نرم افزار Map Maker گوگل و ظاهرا توسط فردی با نام Nitricboy ایجاد شده است. این نرم افزار که با هدف کامل تر شدن نقشه توسط کاربران طراحی شده است به کاربران اجازه می دهد تا اطلاعاتی را جهت تکمیل به نقشه اضافه کنند.
این کاربر که به نظر سابقه دار هم میرسد چندی پیش لوگوی اسکایپ و همچنین یک شکلک به نقشه گوگل اضافه کرده بود. به نظر می رسد که گوگل به زودی اکانت او را مسدود خواهد کرد ، اما برای جلو گیری از این اتفاقات گوگل می بایست نظارت بیشتری بر روی این سرویس خود داشته باشد.


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن جدید Volkswagen برای Apple Watch