نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۱ اسفند

گوگل که هم‌اکنون در بازار گوشی هوشمند، جستجو، و ویدئوی آنلاین هند غالب است، از برنامه‌ی یادگیری برای کودکان مدارس ابتدایی هند با هدف تلاش برای مستحکم کردن تاثیرش در سریع‌ترین بازار در حال رشد اینترنت جهان رونمایی کرد.
این برنامه‌ی اندرویدی با نام Bolo، با هدف کمک به افراد جوان برای بهبود درک خواندن و مهارت‌های واژگان در زبان هندی و انگلیسی است. Bolo به معنای Speak، مجموعه‌ای از بازی‌ها و وظایف را انجام می‌دهد، و با پیشرفت بچه‌ها به آن‌ها جایزه می‌دهد.
Bolo که مجهز به فناوری تشخیص گفتار و تبدیل متن به گفتار است، ابتدا از بچه‌ها می‌خواهد جملات را بخوانند. برنامه سپس به تلاش بچه‌ها برای خواندن جملات گوش می‌دهد و آن‌ها را بررسی می‌کند. همیار صدای متحرکی به نام Diya، در حین استفاده از برنامه، اصلاحات تلفظ و واژگان را هر جایی که لازم باشد پیشنهاد می‌دهد. این برنامه با چند داستان بارگذاری شده است – گوگل می‌گوید ۹۰ داستان هندی و انگلیسی در این راه‌اندازی در دسترس هستند.
مدیر پروژه‌ی گوگل در رویدادی در دهلی نو گفت، Bolo حتی زمانیکه هیچ اتصال داده‌ای وجود نداشته باشد، کار خواهد کرد. وی گفت: "این برنامه هیچ گونه تبلیغاتی ندارد و تنها اطلاعات جزئی چون نوع کتابی که بچه‌ها می‌خوانند و محلی که این کار را انجام می‌دهند، جمع‌آوری می‌کند." وی افزود، اطلاعات جمع شده به هیچ کاربر خاصی گره نمی‌خورد و حتی نیاز به وارد کردن آدرس ایمیل برای استفاده از برنامه نیست.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه