موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۹ مرداد

شما می توانید به بلاک کردن و یا گزارش دادن تماس های ناخواسته و یا تماسهای صورت گرفته از جانب ربات ها بپردازید.
FCC شکایت های بسیاری در زمینه ی تماس های ناخواسته را بیشتر از هر چیز دیگری دریافت کرده است، و اخیرا از شرکت های telecom خواسته است تا به بلاک کردن آن ها به صورت رایگان بپردازد. تا زمانی که این اتفاق رخ دهد، گوگل همه چیز را برای کاربران دستگاه های AndroidOne و Nexus آسان تر کرده است تا در صورت ناخواسته بودن یک تماس تلفنی آن را بلاک کنند، البته با تشکر از به روزرسانی که برای اپلیکیشن های تلفن همراه خود ارائه داده است. اگر شما ویژگی Caller ID را در این دستگاه ها فعال کنید، تماس های ناخواسته یا تماس های صورت گرفته از جانب ربات به همراه یک صفحه ی قرمز ظاهر می شوند و با هشدار "تماس گیرنده ی مشکوک یا ناخواسته" در این زمینه به شما اطلاع می دهد. پس از پاسخ دادن یا رد کردن تماس، شما می توانید به بلاک کردن این شماره تلفن و یا گزارش کردن آن به گوگل بپردازید که گوگل نیز در ادامه با پرچم قرمزی این شماره را نشانه گذاری می کند.
حتی اگر گوگل یک تماس را به عنوان ناخواسته علامت گذاری نکند، شما می توانید از بخش صفحه ی recent calls آن را گزارش کرده یا آن را بلاک کنید. دستگاه های Nexus هم اکنون از Caller ID برخوردارند که به نشان دادن شرکت هایی می پردازد که از لیست Google My Business استفاده می کنند، و از منابع فهرست راهنما به منظور نشان دادن اطلاعات تماس گیرنده از حساب کاری یا حتی مدرسه استفاده می کنند. به منظور عملی شدن این  ویژگی ها، گوگل اشاره می کند که "ممکن است تلفن شما نیاز داشته باشد تا به ارسال اطلاعات تماس شما به گوگل بپردازد". که احتمال می رود، این ویژگی می تواند به اضافه کردن اطلاعات به یک پایگاه داده ها نیز منجر شود.
گوگل واقعا دیر وارد این بازی شده است، زیرا Samsung Galaxy S7 به ارائه ی Caller ID و محافظت در برابر  تماس های ناخواسته از ماه فوریه پرداخته بود که البته این امر به دنبال اتحاد آن ها با Whitepages صورت گرفت. اگرچه، این تماس ها یا افراد تماس گیرنده در صورت مشخص نشدن، هیچ ارزشی ندارند، و همچنان میتوانند با استفاده از حقه های مختلف مانند انجام تماس های مضحک و خنده دار، به کار خود ادامه دهند. تا زمانی که telcos شروع به بلاک کردن آن ها با توجه به درخواست FCC کند، شما همچنان با چنین تماس هایی روبرو خواهید شد، حتی با وجود کمک گوگل و سامسونگ. این به روزرسانی باید به زودی به دستگاه های AndroidOne و Nexus شما راه پیدا کند. و یا می توانید آن را از همین جا دریافت کنید که برای دستگاه های Android 6.0 یا بالاتر ارائه داده شده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

این آنتن جدید شگفت انگیز میتواند عمر باتری گوشی شما را طولانی کند اما کسی از آن استفاده نمی کند