اپلیکیشن
الناز فرجی۱:۳۷ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۳ اسفند

گوگل به شما این امکان را میدهد که عشقتان را با دنیا تقسیم کنید
این غول اینترنتی یک نقشه ی قابل تنظیم ساخته که مکان های غرور نام دارند ، که به مردم این امکان را میدهد تا در این یکشنبه سنجاق های رنگین کمانی روی مکان ها بزنند تا جاهایی را که برایشان خاص است را مشخص کنند . این کمپانی از اعضا و حامیان جامعه ی LGBT در روز گی ها و لزبین های سیدنی دعوت  میکند تا این آخر هفته در نقشه ی دنیا داستان های عاشقانه ، خاطرات و لحظاتشان را به اشتراک بگذارند . این کار تصویری واضح از گوناگونی در همه جا را به نمایش میگذارد . گوگل در بیانه ای گفت " مکان غرور میتواند هر جایی باشد که شما احساس غرور کردید . چه جایی که شما از دوستان و همکارانتان جدا شدید ، چه جایی که شریک زندگیتان را دیدید یا اینکه کاری برای جامعه تان کردید . "   بعد از اینکه نقشه در روز جمعه راه افتاد ، پیام های جالبی توسط کارکنان گوگل نقشه را پر کرد . اولین یادداشت های استرالیا شامل اولین بوسه ، جایی که تصمیم گرفتم از دوست دخترم بخواهم با من ازدواج کنم و اولین لحظه ی رمانتیک در سیدنی بودند .
در یک پست بلاگ برای گوگل استرالیا پاتریک هافمن از تیم نقشه ی گوگل سیدنی که پشت این ایده بود ، درباره ی اینکه چرا چنین منبعی برای جامعه ی LGBT مهم است صحبت کرد . هافمن گفت که در این سالها با میل جنسی اش در نقاط روستایی کانادا درگیر بود  و گرچه از حمایت محروم بود ، یک نقشه که پراکندگی و انبوهی این مساله را برساند میتوانست به او کمک کند . او نوشت " من خیلی دوست داشتم نقشه ای ببینم که دسترسی به این جامعه را نشان دهد . یک نقشه ی افتخار میتوانست به من اعتماد به نفس بیشتری دهد و باعث شود مطمئن باشم که انسان های زیادی مانند من هستند و حقیقتا مرا حمایت میکنند - این فقط یک نوای دست جمعی جهانی نیست بلکه پتانسیلی در جامعه ی روستایی به حساب میایند . "
" هر روزه مردم دنیا عاشق میشوند ، یکدیگر را میبوسند ، یا عشقشان را افشا میکنند و مکان هایی که این لحظات خاص را در آن سپری میکنند خاطراتشان را نگه میدارد . " این نقشه رسما در پارک ویکتوریا در روز نمایش یکشنبه افتتاح میشود ، که نقطه ی اتکای فستیوال mardi gras در استرالیا است . متاسفانه کسانی که در روز نمایش حاضر نمیشوند نمیتوانند سنجاق افتخار اضافه کنند . 
دوست بدار استرالیا . قدرت با توست .

برچسب هاgoogleMap
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با گوگل غذا سفارش دهید