گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱ اسفند

در طول آخر هفته، گوگل مقاله‌‌ای را در کنفرانس امنیت مونیخ ارائه داد و در آن چگونگی مبارزه با اطلاعات نادرست در سراسر سرویس‌های بزرگش را توضیح داد. منظور گوگل از سرویس‌های بزرگ همان جستجوی گوگل، اخبار، یوتوب، همچنین پلتفرم‌های تبلیغاتی هستند.
در سال‌های اخیر، اطلاعات نادرست تحت عنوان‌هایی چون "اخبار جعلی" و دوران "پس از حقیقت" شناخته می‌شوند. گوگل اطلاعات غلط را "تلاش‌های عمدی برای فریب و گمراه کردن" توصیف می‌کند. در سطح بالا، تلاش‌های این شرکت شامل سه استراتژی متناسب با هر محصول است.
در استراتژی اول، گوگل با استفاده از "الگوریتم‌های رتبه‌بندی" محتواها را سطح‌بندی و سازمان‌دهی می‌کند و در این صورت اجازه‌ی ترویج دیدگاه‌های ایدئولوژیک افرادی که آن‌ها را می‌سازند یا رسیدگی می‌کنند را نمی‌دهد.
استراتژی دوم آن مبارزه با بازیگران مخرب است که شامل سازندگان محتواهایی است که تلاش می‌کنند سیستم‌های رتبه‌بندی سیستم را برای بیشتر دیده شدن فریب دهند.
آخرین استراتژی گوگل، دادن محتواهای بیشتر به کاربران است. Google News سال گذشته نشان داد که این شرکت معتقد است فراهم کردن مجموعه‌ی متنوعی از دیدگاه‌ها، کلید دادن اطلاعات به کاربران برای شکل دادن به دیدگاه‌هایشان است که به آن‌ها نیاز دارند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه