گوناگون
دنیا شکوهی۸:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ خرداد

برای توجه به روز جهانی اقیانوس در 8 ژوئن، گوگل با نقشه برداری اقیانوس ، کتلین ، برای انتشار گلچینی از عکس های زیبای زندگی زیر دریا، همکاری کرده است.
جنیفر آستین و برایان سالیوان از برنامه اقیانوس گوگل در وبلاگی مینویسند:"با پوشاندن 70 درصد از سطح زمین، اقیانوس همچنان یکی از اکوسیستم های کشف نشده و نامعلوم روی زمین است. گوگل متعهد به اکتشاف و نگهداری از اقیانوس است."
اکنون شما میتوانید چشم انداز 360 درجه از لاک پشت های آبی در تیمور لیست، نهنگ های کوهان دار در جزایر کوک، استخراج کنید. با یک ماهی سانفیس بزرگ از ساحل بیل شیرجه بزنید. یا به دنبال کشتی های غرق شده در آروبا بگردید. همچنین می توانید در استرالیا داخل سبد کوسه شوید.


در کنار عکس های زیبا از ماهی ها، گروه در حال کار بر روی مستند کردن وضعیت فعلی اقیانوس است و اینکه در سالهای آینده چگونه تغییر خواهد کرد. مانند تصویر سازی از نظارت برماهیگیری جهانی و نشان دادن مکان های که در آن ماهیگیری انجام میشود.(و جاهایی که بیش از حد ماهیگیری میشود.)
آستین و سالیوان مینویسند:"در این روز جهانی اقیانوس، ما امیدواریم که چیزهای بیشتری در مورد اقیانوس یاد بگیرید. پس به اعماق آن شیرجه بزنید تا به حفاظت از آن متعهد شوید، و درک کنید که چگونه اقیانوس از ما حمایت میکند تا به جبران آن ما نیز از آن حمایت کنیم.

برچسب هاgoogleOcean
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
اسماعیل
۱۷:۵ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۵ آبان
سلام باچه نرم افزاری میشه به کف اقیانوس دسترسی پیدا کرد و آیا باتوجه به فیلترینگ میشه انجامش داد ؟
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اندروید M و قابلیت انتخاب تم روشن و تاریک