گوناگون
مصطفی طبری۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴ شنبه ۲ خرداد

بنظر می رسد گوگل قصد دارد بر روی دستگاه های ضعیفی نظیر لامپ های هوشمند یا دوربین های امنیتی که تنها 32 یا 64 مگابایت رم دارند نیز تمرکز کند. براساس گزارشات منتشر شده این شرکت، مشغول طراحی یک بستر نرم افزاری جدید تحت برند اندروید برای این دسته از دستگاه ها می باشد.
براساس گزارش سایت The Information، گوگل یک سیستم عامل با عنوان Brillo را بطور اختصاصی جهت استفاده در دستگاه های ضعیف یا اینترنت اشیاء (IoT)، توسعه می دهد.
گوگل ادعا می کند با ارائه این سیستم عامل، کمپانی ها با راحتی بیشتری می توانند دستگاه هایی نظیر یخچال، لامپ یا سایر لوازم خانگی هوشمند را تولید کنند.


گوگل شرکت NestLabs که در زمینه تولید ترموستات های هوشمند، هشدار دهنده های دود و دوربین های امنیتی خانگی فعالیت می کند، را خریداری کرده و بنظر می رسد در این زمینه منافع خوبی نصیبش خواهد شد. اگر لوازم خانگی هوشمند از Brillo OS بهره ببرند، درهای تازه ای برای گوگل به منظور دستیابی به اطلاعات و سبک زندگی افراد مختلف باز خواهد شد.
به گفته سایت Engadget، انتشار این سیستم عامل نه تنها کمپانی های تولید کننده لوازم خانگی هوشمند را از دردسر تولید رابط کاربری متناسب با اینترنت اشیاء خلاص می سازد، بلکه گوگل را به عنوان یک حامی این گونه دستگاه ها نیز معرفی خواهد کرد. احتمال رونمایی از این سیستم عامل در کنفرانس توسعه دهندگان I/O که 28 می در سانفرانسیسکو برگزار می شود،

برچسب هاBrillogoogleBrillo OS
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل حفاظت خود را در برابر سایت های مشکوک تقویت کرد