اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲ شهريور

تعداد کمی از افراد این روزها از اپلیکیشن کروم استفاده می کنند.
مرورگر گوگل کروم به پشتیبانی از اپلیکیشن های مستقل در مک، ویندوز و Linux از سال 2013 پرداخته است، اما طولی نمی کشد که آن ها از میان برداشته شوند. این شرکت به تازگی اعلام کرده است که آن ها پشتیبانی از اپلیکیشن ها را به تدریج، و تا دو سال آینده از میان بر خواهند داشت. این تصمیم گیری به عنوان بخشی از تلاش های این تیم به منظور ساده کردن مرورگر کروم می باشد. گوگل به تازگی از میان برداشتن راه انداز اپلیکیشن ها را در این پلتفرم ها و در همین تابستان به اتمام رسانده است و دولوپرها را به سمت اپلیکیشن های وب با استاندارد بیشتر سوق داده است. اپلیکیشن ها به عنوان بخشی از Chrome OS برای آینده ی قابل پیش بینی باقی خواهند ماند.
اگر شما از اپلیکیشن های وب کروم زیاد استفاده نکرده باشید، باید بدانید که آن ها کار نسبتا خوبی در شبیه سازی اپلیکیشن های کوچکتر در پنجره ی اختصاص داده شده ی مخصوص به آن ها انجام می دهند. کروم نیاز به اجرای اپلیکیشن ها به منظور کار کردن دارد، در غیراین صورت احساس جدا بودن از مرورگر به آن دست خواهد داد و در اغلب موارد از یک اپلیکیشن اصلی غیرقابل تشخیص خواهد بود. ( به عنوان مثال، ما هرازگاهی از اپلیکیشن کروم برای چیزهایی از جمله Google Keep, Hangouts و Wunderlist در مک استفاده می کنیم.)
این مرحله از برنامه ریزی برای اپلیکیشن های کروم برای اپلیکیشن هایی که به تازگی منتشر شده اند مورد استفاده قرار می گیرد که تنها برای Chrome OS تا پایان سال 2016 موجود می باشد. در اواسط سال 2017، فروشگاه های اپلیکیشن کروم بیش از این، به نشان دادن اپلیکیشن ها برای کاربران مک، ویندوز و یا Linux نمی پردازند، و در اوایل سال 2018 ، اپلیکیشن های کروم در هیچ یک از این پلتفرم ها عمل نخواهند کرد.
این مسئله زمان بسیاری در اختیار کاربران قرار خواهد داد تا بتوانند به دنبال جایگزین باشند و همچنین به دولوپرها زمان می دهد تا به ساختن اپلیکیشن های وب استاندارد برای دستگاه های خود بپردازند. و گوگل گفته است که یک درصد از کاربران مک، ویندوز و Linux از بسته ی اپلیکیشن های گوگل استفاده می کنند. همچنین نوع دیگری از اپلیکیشن های کروم، یا اپلیکیشن های میزبان وجود دارند، و گوگل گفته است که پیش از این به عنوان اپلیکیشن های وب استاندارد به کار گرفته شده اند. Netflix می تواند مثال خوبی باشد: در فروشگاه اپلیکیشن کروم برای بسیاری از پلتفرم ها موجود می باشد، اما تنها به باز کردن سایت Netflix در یک تب مرورگر جدید می پردازد.
در حالی که برخی از کاربران ممکن است این تغییر را دوست نداشته باشند، به نظر نمی رسد که این روند به از دست رفتن عملکرد کروم بیانجامد، و این مسیر طولانی به منظور از میان برداشتن این پلتفرم بدین معناست که کاربران به آسانی قادر خواهند بود تا با مراحل کاری کنار بیایند. و حرکت گوگل به سمت استانداردهای وب بدین معناست که آنها پیش از این در حال تشویق دولوپرها به منظور ساختن خدماتی بودند که بر پایه ی مرورگرهای آگنوستیک باشد.حذف تدریجی اپلیکیشن های کروم به عنوان بخش دیگری از اهداف آن ها محسوب می شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

شما به صورت رایگان می توانید Password های خود را با برنامه ی Norton Identity Safe مدیریت کنید