تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۸ تير

گوگل کروم قرار است تا حقه ی جدیدی را بیاموزد.
این مرورگر قرار است به همراه ویژگی های جدیدی به روزرسانی شود که به شما اجازه می دهد تا از Google Cast بدون نیاز به یک extension مرورگر جداگانه سود ببرید.
Google Cast یک تکنولوژی است که به شما اجازه می دهد تا به پخش محتواهای متفاوت از تلفن هوشمند یا مرورگر خود بر روی تلویزیون یا بلندگوهای خود بپردازید. بنابراین گوگل کروم زمانی به صورت فنی به پشتیبانی از Casting می پرداخته است که این امر نیاز به یک extension مرورگر اضافی برای استفاده داشته است.
به همراه این به روزرسانی، این ویژگی، به خودی خود به مرورگر بازگردانده می شود. و آن چه که لازم است شما انجام دهید این است که بر روی منوی ابزار در گوشه ی سمت راست بالای مرورگر خود کلیک کرده و cast را انتخاب کنید. از اینجا، شما قادر خواهید بود تا تب های مرورگر خود را بر روی هر صفحه نمایش با قابلیت Cast پخش کنید.
این به روزرسانی اولین بار، در نسخه ی بتا کروم در ماه ژانویه دیده شد اما به نظر می رسد گوگل در حال حاضر در حال آماده شدن برای قرار دادن این ویژگی در اختیار همه ی افراد است. صفحه ی پشتیبانی گوگل در مورد این ویژگی گفته است که آن به همراه نسخه ی 51 کروم بیرون خواهد آمد، که نسخه ی در حال حاضر آن محسوب میشود، بنابراین ما انتظار داریم که کاربران به زودی آن را مشاهده کنند.


Google Hangouts همچنین از قابلیت های جدید Casting بهره می برد. این به روزرسانی به کاربران اجازه میدهد تا به cast Chrome کردن تب ها به صورت مستقیم در مکالمه ها با Hamgouts بپردازند. به منظور انجام این کار، گوگل همچنان به شما پیشنهاد می کند تا از مرورگر Google Cast extension آن استفاده کنید اما شما همچنین میتوانید بدون این امر از این ویژگی سود ببرید.
در حالی که Google Hangouts پیش از این به پشتیبانی از Screen-Sharing پرداخته است، Casting می تواند به عنوان یک جایگزین مناسب برای شرایطی محسوب شود که شما می خواهید تنها یک تب مرورگر را به جای کل دسکتاپ خود به اشتراک بگذارید. گوگل گفته است که این ویژگی برای کروم 52 موجود خواهد بود که هنوز بیرون نیامده است اما شما می توانید جرئیات مربوط به دستورالعمل ها را در مورد چگونگی عملکرد این ویژگی در اینجا مشاهده کنید.

برچسب هاChromegoogleCasting
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل توضیح می دهد چگونه مصرف باتری کروم را کاهش خواهد داد