گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۵ اسفند

به عنوان بزرگ‌ترین موتور جستجوی جهان و پایگاه بزرگ تبلیغات دیجیتالی، گوگل مسئول وقوع اتفاقات بد زیادی است، چراکه این شرکت با استفاده از پلتفرمش اطلاعات اشتباه و گمراه کننده‌ای را منتشر می‌کند، چه از طریق تبلیغات و یا از طریق محتواهایی که از طریق تبلیغات برایش پولساز هستند.
اخیرا این شرکت تلاش زیادی برای مرتب کردن اوضاع با برکنار کردن کارکنان متخلف، سایت‌های مضر، طرح‌های سوداور در کمترین زمان، محتواهای اهانت‌آمیز، یا خبرهای تقلبی کرده است و حالا گوگل گزارشی مربوط به تبلیغات بد سالانه را منتشر کرده ست.
در مجموع به نظر می‌رسد که گوگل محتواهای خشونت‌آمیز بیشتری را نسبت به قبل متوقف می‌کند . این شرکت می‌گوید که این در نتیجه‌ی تکنیک‌های تشخیص جدید و مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های گسترده‌تر درباره‌ی محتواهای مجاز و غیر مجاز می‌باشد. 
گوگل در سال 2017، 28 خط مشی جدید برای تبلیغ‌کنندگان و 20 سیاست بیشتر را هم برای ناشران اضافه کرده است. در این سال، این شرکت ۳.۲ میلیارد تبلیغاتی که سیاست‌های آن را در ارتباط با محتواهای مضر، گمراه‌کننده و توهین‌آمیز نقض کردند، حذف کرد که تقریبا دو برابر بیشتر از سال 2016 بودند. علاوه بر این، گوگل 320 هزار منتشرکننده‌ی شبکه‌ی تبلیغاتی‌اش، 90 هزار وب‌سایت، و 700 هزار برنامه‌ی موبایلی را مسدود کرد. همه‌ی این‌ها به خاطر نقض امنیتی محتوایی شرکت بودند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه