تکنولوژی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۵ مهر

کمپانی گوگل پس از رونمایی از گوشی پیکسل اقدام به پرده برداری از عینک واقعیت مجازی Daydream، روتر Google Wi-Fi، کروم کست اولترا، اسپیکر Google Home نمود.
گوگل عینک واقعیت مجازی خود را با پلتفرم Daydream رونمایی کرده است . این عینک در حال حاضر برای کار با گوشی های پیکسل کار می کند البته گفته شده در آینده تعداد گوشی های سازگار با این پلتفرم افزایش یابد. قیمت عینک VR  گوگل 79 دلار خواهد بود. این عینک برای اکثر گوشی ها همانند Google Cardboard قابل استفاده می باشد.
گوگل Chromecast Ultra را برای پخش ویدیوهای اینترنتی روی تلویزیون عرضه کرد. دستگاه جدید  قابلیت پشتیبانی از ویدئو 4K را دارد. تصاویر 1.8 برابر سریع تر بارگذاری خواهند شد و سیستم دارای خروجی Ethernet  برای افرادی که سرعت اینترنت آنها پایین است تعبیه شده است. دستگاه از طریق کابل HDMI به تلویزیون متصل می شود. قیمت این دستگاه 69 دلار اعلام شده است.
این شرکت روتر جدید گوگل Wi-Fi را نیز معرفی کرده است. این روتر ویژه می تواند  اینترنت را در سراسر خانه صورت یک نواخت پوشش دهد. هزینه این دستگاه 129 دلار است که در صورت خرید پکیج سه عددی باید مبلغ 229 دلار را پرداخت نمایید.
این کمپانی دستگاهی جدید را برای کنترل خانه های هوشمند ارائه داده است. در این هاب از دستیار صوتی گوگل استفاده شده است و می توان با آن مانند یک موجود زنده ارتباط برقرار کرد. شما می توانید به راحتی از او دستور پخت غذا ها، ترجمه جملات، روشن کردن چراغ ها، پخش موسیقی و دیگر فعالیت ها را درخواست کنید. او می تواند به شما صبح بخیر بگوید، ساعت و وضعیت آب و هوایی را اعلام کند.
میتوان دستگاه را به دلخواه خودتان در هر جای خانه قرار دهید. طراحی دستگاه از شکل شمع ایده گرفته شده و در رنگ زیبایی عرضه شده است. قیمت این دستگاه 129 دلار است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه