موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۸ ارديبهشت

مدیراان عالی شرکت آمریکایی گوگل اعلام کردند قصد دارند گوشی هایی هوشمند با صرفه اقتصادی مناسب تهیه کنند. در فاز دوم این پروژه انتظار می رود کمپانی های مختلفی از سرتاسر جهان در این پروژه شرکت داشته باشند. مسئولین این کمپانی در مصاحبه مختصر مطبوعاتی اعلام کردند که Android One می تواند Nexus برای فقرا نامیده شود.
مدیر ارشد این کمپانی در رسانه خبری اعلام کرد: واقعیت این است که پروژه آندروید 1 در حال حاضر در حال اجرا است. این کمپانی در سایت رسمی خود اعلام کرد گوگل قصد دارد از پروژه ساخت گوشی های هوشمند با صرفه اقتصادی متناسب با بودجه کاربران حمایت کند.
پروژه تولید انبوه گوشی های ارزان قیمت ادر اوایل سال 2014 آغاز شده است اما خیلی زود مشخص شد که مسیر پیش بینی شده توسط مدیران ارشد این کمپانی با موفققیت چندانی روبرو نشده است.
با در نظر گرفتن شرایط موجود، گوگل مصصم به ادامه این پروژه است و به هیچ عنوان قصد توقف کار را ندارد و بسته به نوع فرهنگ و معیشت مناطق متفاوت در جهان، تولید کنندگان منطقه ای را به همکاری برای ساخت این ابزار ترغیب می کند
میر عامل گوگل اعلام کرد به زودی گوشی هایی ارزان قیمت Android One ، توسط تولید کنندگان منطقه ای ساخته وعرضه می شود و ما شاهد استقبال از این تولیدات خواهیم بود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مشخصات کاملNexus 6P گوگل منتشر شد