اپلیکیشن
الناز فرجی۰:۴۷ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۹ بهمن

به روز رسانی : 9. فوریه ی 2016 ، 5:30 بعد از ظهر EST
به افتخار روز امن اینترنت ، که یک مراسم سالیانه ی آنلاین برای توسعه ی امنیت اینترنت ( به خصوص برای کودکان ) است ، گوگل فضای داخلی بیشتری در گوگل درایو میدهد . این فضای ذخیره ی داخلی 2 گیگ میباشد که شاید به نظر زیاد نیاید اما برای چیزهای ضروری کافی است . با این حال ، برای گرفتن 2 گیگ شما اول باید از چکاب امنیتی گوگل بگذرید . ما این کار را کردیم و تنها چند دقیقه وقت گرفت ، هزینه ای ناچیز برای 2 گیگ اضافه . به این صورت گوگل درایو 15 گیگ ارائه میکند ( 20 گیگ برای کار و مدرسه ) ، بنابراین این حالت تغییر بزرگی در چگونگی استفاده از سرویس نمیدهد ، اما پروسه ای که باید از آن بگذرید نکته ی اصلی است . مجموعه ای از کارها که شما را به توجه کردن به تنظیمات امنیتی آنلاین مجبور میکند .
علاوه بر فضای داخلی اضافه ، گوگل جیمیل را با پرچم زدن ایمیل ها از فرستنده ها توسعه میدهد . ایمیل هایی که  به اینباکس شما نرسیده اند اما توسط همگام ساز TLS رسمی نشده اند ( امنیت لایه ی انتقالی ) . همگام ساز TLS  امنیت پیام های شما را زمانی که در گذر نیستند چک میکند و مطمئن میشود که ایمیل شما خصوصی میماند و به سوم شخص های در حال گذر نشان داده نمیشود  و چون که همه ی ایمیل ها همگام سازی TLS را فراهم نمیکنند ، جیمیل یک آیکن قفل شکسته را در ایمیل های همگام سازی نشده نشان میدهد ، همینطور یک علامت سوال به جای لوگوی صورت ( یا یک آیکن انتخابی ) کنار آدرس ایمیل کاربر نشان داده میشود . این تغییر یک لایه ی دیگر امنیتی را به حدود امنیتی سابق جیمیل می افزاید . اگر تا به حال چیزی درباره ی روز امن تر اینترنت نشنیده اید ، شما میتوانید سایت این حرکت را برای پیش زمینه ی بیشترمشاهده کنید . یا توئیتر را چک کنید و دنبال #saferinternetday بگردید .
گوگل برای روز امن تر اینترنت سال گذشته هم چنین فضای داخلی  را ارائه داد اما باید توجه داشت که این فضا شامل اپلیکیشن های گوگل برای اکانت های کاری و آموزشی نمیشود و فقط تا 11 فوریه کار میکند .

برچسب هاGmailgoogle
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

جیمیل قابلیت Undo Send را برای تمام کاربران وب ارائه کرد