اپلیکیشن
الناز فرجی۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۱ آذر

کمپانی ویژگی اشتراک گذاری آلبوم عکس ها را در روز سه شنبه به برنامه اضافه کرد.این ویژگی برای گروه های مختلف اشتراک گذاری عکس ها را آسن تر میکند.
آلبوم های مشترک ,که برای اولین بار در سپتامبر به نمایش گذاشته شد ,شبیه به برنامه مومنت در فیس بوک میباشد.,گروهی از عکس ها و یا آلبوم ها را انتخاب کنید,گزینه "shared album" را انتخاب نمایید و سپس میتوانید لینک را به همراه عکس برای هر یک از مخاطبینتان ارسال نمایید.
اگر برنامه قبلا توسط قابلیت لینک به اشتراک گذاشته شده باشد ,اجازه همکاری نمیدهد.به به روز رسانی که روز سه شنبه انجام شد ,افرادی که لینک اشتراک را دریافت کرده اند میتوانند عکس ها و آلبوم های خود را اضافه نمایند و یا عکس های که مشترک است را دانلود نمایند.
گوگل فوتو محدودیت ذخیره سازی ندارد(تنها چند مورد باید رعایت گردد),برخلاف بسیاری از دیگر برنامه های cloud-based ,بنابراین شما نیاز به هیچ گونه محدود سازی اندازه تصاویر نخواهید داشت.
و با توجه به این که برنامه از زیر مجموعه های گوگل پلاس است ,اضافه شدن ویژگی های اجتماعی به برنامه تعجب آور نخواهد بود.
هرچند گوگل در زمینه محدود سازی اجتماعی به موفقیت رسیده است اما اشتراک عکس ها هنوز هم به عنوان نقطه درد بزرگی برای بیشتر مردم تلقی میشود  و گوگل فوتو برای آسان سازی این روند راه طولانی را به پایان میرساند.

برچسب هاphoto albumgoogle
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

همکاری گوگل و کوالکام برای تولید گوشی هوشمند Project Tango