اپلیکیشن
رضا رزمی۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۸ خرداد

لانچر، رابط گرافیکی کار با موبایل است. با لانچر میتوانید شکل رابط کاربری را تغییر دهید.از قابلیت‌های لانچرها می توان به فولدر بندی کردن اپلیکیشن‌ها، گذاشتن افکت در زمان گشت‌وگذار بین منوها و یا home screen، تغییر ااندازه ایکون‌های اپلیکیشن‌ها اشاره کرد.لانچرها دارای تم‌های متفاوتی هستند و برای ایجاد تغییر در محیط کاربری در گوشی، افزایش سرعت و شخصی‌سازی بیبشتر، از آنها استفاده می شود.

گوگل از لانچر منحصربفرد خود به نام Lens Launcher رونمایی کرد. این لانچر قابلیت‌هایی را دارد که هیچ‌یک از لانچر‌های موجود از آن بهره‌مند و نیستند. این محصول گوگل در سال ۲۰۱۶ در رویداد Android Experiments برنده جایزه شد.

یکی از ویژگی‌هایی که این لانچر را از سایر لانچر‌ها متمایز می‌کند، استفاده از Fisheye Lens یا لنز محدب در این لانچر است. شما با استفاده از این لانچر می‌توانید آیکون‌ اپلیکیشن‌های خود را به صورت کوچک در صفحه مشاهده کنید و وقتی با انگشت خود بر روی آنها ضربه زدید، افکتی مثل بزرگنمایی یک ذره بین را مشاهده خواهید کرد و با جا‌به‌جایی انگشت خود آیکون اپلیکیشن‌ها بزرگ‌تر می‌شود.


این لانچر قابلیت‌های زیادی را جهت شخصی‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این لانچر این قابلیت را دارد که کلیه اپلیکیشن موجود در دستگاه شما را با نظمی خاص در یک صفحه واحد برای شما نمایش دهد. شما می‌توانید سایز ایکون اپلیکیشن‌ها را هم در صفحه اصلی دستگاه خود با استفاده از این لانچر تغییر دهید. شما با استفاده از این لانچر می‌توانید مشخص کنید که چه مقدار فرم آیکون اپلیکیشن وقتی آن را انتخاب کردید و روی انها زوم کردید، تغییر کند.

از دیگر قابلیت‌های لانچر گوگل، می‌توان به رابط کاربری خود، حجم پایین اپلیکیشن و رایگان بود آن در گوگل‌پلی اشاره کرد.

در آخر اگر به‌دنبال لانچری مناسب برای شخصی‌سازی دستگاه اندرویدی خود هستید، استفاده از لانچر گوگل  Lens Launcher  را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مشخصات کاملNexus 6P گوگل منتشر شد