موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ شهريور

Huawei ممکن است در حال ساختن اولین تبلت 7 اینچی باشد که گوگل آن را از سال 2013 عرضه کرده است.
تبلت های اندروید در طول سال ها یا با شکست و یا با موفقیت بسیار روبرو شده اند، اما گوگل مکانی را در بازار شلوغ برای Nexus 7 پیدا کرده است؛ به خصوص مدل 2013 . ترکیبی از قیمت پایین، صفحه نمایش عالی، سخت افزار مقاوم و یک عامل شکل دهنده که به شکل قابل توجهی متفاوت تر از آن چیزی است که iPad را برنده ی میدان کرده است. اما این مسئله حدود یکسال پیش متوقف شد، و جایگزین مستقیم دیگری در دید ما قرار نگرفت. اما این مسئله ممکن است پاییز امسال تغییر کند: حتی Blass ادعا می کند که یک تبلت 7 اینچی Huawei 7P در حال تولید شدن برای گوگل است و تا قبل از پایان سال عرضه خواهد شد.
تبلت Huawei 7 اینچی گوگل، به همراه 4GB حافظه ، آماده ی عرضه پیش از پایان سال خواهد بود.
Evan Blass (@evleaks) September 5, 2016
Blass که با موفقیت به پیش بینی عرضه ی بسیاری از گدجت ها پرداخته بود، گفته است که این تبلت شامل یک حافظه ی 4GB می باشد اما شامل ویژگی های دیگر و یا تصاویر و رندرها نمی گردد. جزئیات جالب توجه دیگری در مورد این تبلت ارائه داده نشده است، Tech Times به یک شایعه ی مشابه در ماه دسامبر اشاره کرده است و Huawei به ارائه ی یک علامت تجاری برای 7P در همین سال پرداخته است. یک Nexus 7P از نظر تئوری از طرح اسمی اخیر به همراه تلفن های Nexus گوگل پیروی می کند. اما درکنار تلفن های بسیاری که  هر روز بیش از پیش معمول شده اند، به نظر می رسد بازار برای تبلت های کوچکتر (مانند Nexus 7 قدیمی تر) به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.
همچنین مشخص نیست که تلفن های بعدی که گوگل به عرضه ی آن ها می پردازد با نام Nexus عرضه شوند. شایعات اخیر به این نکته اشاره می کنند که تلفن های بعدی گوگل ممکن است از ویژگی برند Pixel برخوردار باشند، که بسیار پیش از این برای Chromebook مدل بالا و یک تبلت اندروید رزرو شده بودند. تنها  تبلت گوگل برای فروش در حال حاضر Pixel C می باشد، پس به نظر ممکن می آید که تمام سخت افزارهای ساخت خانگی این شرکت در زیر برند Pixel گروه بندی شوند و به سمت جلو حرکت کنند. در هر رویدادی، ما باید بیشتر از این بدانیم، و همچنین شایعه شده است که گوگل در حال برگزاری یک رویداد به منظور نشان دادن آخرین سخت افزار خود در تاریخ 4 ماه اکتبر می باشد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Huawei می‌توانست تولیدکننده‌ی گوشی Google Pixel باشد