گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۹ مرداد

Nikkei اخیرا گزارش کرد گوگل در حال گسترش خط تولید دستگاه‌های مبتنی بر دستیار صوتی با نمایشگر متعلق به خودش است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این غول تکنولوژیکی به شرکای تایوانی‌اش گفته آماده باشند و اطمینان حاصل کنند که می‌توانند این نمایشگر را تحویل دهند، چراکه گوگل قصد دارد تلاش‌های بیشتری برای موفقیت در مقابل آمازون بکند. گوگل قبلا گفته بود پلتفرم نمایشگر هوشمندش را در فصل تعطیلات پیش رو عرضه می‌کند. این برنامه احتمالا از این هم تهاجمی‌تر است، چراکه منبع Nikkei گفت: هدف این شرکت فروش حدود ۳ میلیون محصول دسته اول از مدل جدیدی از اسپیکر هوشمند مجهز به این صفحه‌نمایش است.
گوگل فناوری نمایشگر هوشمند مجهز به Assistant را در اوایل سال جاری در نمایشگاه CES ارائه کرد و توانایی آن در انجام کارهایی که اسپیکر هوشمند می‌تواند با مزیت اضافه شدن قابلیت دیدن چیزها بر روی یک نمایشگر انجام دهد را نشان داد. در حال حاضر برخی تولیدکنندگان شریک گوگل در حال توسعه‌ی محصولی مبتنی بر این پلتفرم هستند و دسته‌ی جدیدی از محصولات را تولید می‌کنند که هدف آن مبارزه با Echi Show است.
به هر حال جای شگفتی نیست وقتی می‌شنویم Google در حال کار بر روی دستگاهی خانگی است: داشتن نسخه‌ای با نام تجاری گوگل در خط تولید اسپیکر Home یک قدم رو به جلو برای توانمندسازی رقابت با Amazon Echo در شرایطی عادلانه‌تر است. تاکنون، محصولی از Lenovo تنها دستیار هوشمند صوتی با نمایشگر است که می‌توان آن را داشت. محصول تجاری JBL برای پیش فروش حاضر است و فروش آن از سپتامبر آغاز می‌شود، اگرچه محصول LG هم در حال اماده شدن است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه