گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

غول جستجو و جمع‌آوری اطلاعات در کنفرانس Google I/O از به‌روزرسانی مهمی خبر داد که با Android Auto می‌آید. حالا رانندگان می‌توانند در بین برنامه‌های متنوع، مدیای خودشان را جستجو کنند و به آهنگ‌ها یا پادکست‌ها در ظاهری جذاب‌تر آن هم به لطف قالب‌های جدیدی که ارائه می‌شوند، دسترسی یابند. به علاوه، وقتی آهنگ مورد نظر پیدا شد، کاربر می‌تواند بسیاری از موارد مرتبط با موسیقی، از جمله نسخه‌های لایو یا کاور آن را ببیند.
Android Auto همچنین همراه با قابلیت پیام‌رسانی گروهی و RCS با پشتیبانی از Google Assistant است. این بدان معناست که فرد در حالیکه در ترافیک گیر کرده است قادر است با استفاده از تکنولوژی کنترل صدا، به پیام دوستانش جواب دهد.
اما در شرایطی که به نظر می‌رسد گوگل و اپل به جایگاه خود از تجربه‌ی محصولات داخل خودرو راضی هستند، اتومبیل‌سازان سخت در تلاش برای سریع‌تر بودن و در خط مقدم قرار گرفتن هستند. مدل مرسدس MBUX مثال روشنی برای این موضوع است. این سیستم، کنترل صدای زبان طبیعی دارد که کارهایی بیش از آنچه فرد در یک رستوران پیدا می‌کند را انجام می‌دهد: سیستم جدید به فرد اجازه‌ی کنترل جنبه‌هایی مرتبط با ماشین مانند شرایط اقلیمی و طرز نشستن را هم می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه