موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ مرداد

گوگل برنامه ریزی های خودش را برای معرفی گوشی هوشمند قابل سفارشی سازی Project Ara تغییر داد و این کمپانی این پروژه را در سال 2016 رونمایی خواهد کرد. تیم فعال در پروژه Ara امروز در توییتی اعلام کردند که این پروژه به تاخیر خورده و ارائه آزمایشی این گوشی ماژولار در پورتوریکو به توعیق خواهد افتاد. همچنین گوگل نیز به سرعت اعلام کرد که در حال بررسی چند منطقه جدید در آمریکا برای عرضه آزمایشی این گوشی هوشمند است. به گفته گوگل، تیم مسئول این پروژه با مشکلات و پیچیدگی های متعدد و فراتر از انتظاری مواجه شده اند که همین امر موجب تاخیر بوجود آمده شده است.


Project Ara به کاربران اجازه می دهد تا قطعات اصلی گوشی نظیر پردازنده، دوربین و غیره را خودشان تعویض کنند. این موضوع می تواند دنیای گوشی های موبایل را به کلی متحول کند. وقتی گوگل در کنفرانس Google I/O یک مدل اولیه از این گوشی هوشمند را نمایش داد، حضار به وجد آمدند.


عرضه این گوشی برای بازار مصرفی مدتی بیش از آنچه انتظار داشتیم به طول خواهد انجامید. گوگل پیش تر اعلام کرده بود که قصد دارد در زمان عرضه آزمایشی این گوشی در پورتوریکو 20 الی 30 ماژول Ara را ارائه دهد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پرچمدار جدید گوشی های Meizu Pro 6