نرم افزار
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ مرداد

این تغییرات در Chrome 53 در همین سپتامبر رخ خواهد داد.
اگرچه مدت زمان بسیاری است که این اتفاق قرار است بیافتد، و مدتی است که در مورد آن صحبت می شود، اما گوگل کروم در نهایت به کمک HTML5 بر روی Flash تاکید بیشتری نمی کند. در ماه سپتامبر، گوگل کروم 53، بلاک کردن Flash را آغاز خواهد کرد، همانند اتفاقاتی که در پشت صحنه رخ می دهند، همانطور که گوگل نیز به آن اشاره کرده است، که می تواند به کند شدن جریان معمولی جستجو در وب منجر گردد. HTML5 از منابع قوی تر کمتری برخوردار است، و زمانی که صفحات از آن استفاده می کنند، به بهبود عمر باتری، لود شدن صفحات و پاسخگویی در سرتاسر وب منجر خواهد شد.
به دنبال Chrome 53 ، در ماه دسامبر Chrome 55 بیش از این پیش خواهد رفت تا HTML5 را به تجربه ی مرورگر به صورت پیش فرض تبدیل کند، که تنها در وب سایت هایی با پشتیبانی Flash ازآن انتظار می رود. گزینه ی فعال سازی Flash در زمان بازدید در اختیار شما قرار داده می شود، بنابراین در مقایسه با روشی که شما پیش از این و به وسیله ی آن به جستجو در وب می پرداختید، تفاوت چندانی ندارد. در سال گذشته، کروم، بلاک کردن برخی از تبلیغات Flash را آغاز کرد، پس به احتمال زیاد شما پیش از این، کند شدن روند استفاده ی معمولی از اینترنت را در صورتی که از کروم استفاده کرده باشید را دیده اید.
این مسئله بدین معناست که شما احتمالا پیش از این در زمان استفاده از وب سایت های Flash سنگین، قطع و وصل شدن های بسیار کمتر و همچنین خرابی های کمتری را دیده اید و نگران آن ها بوده اید، در هر صورت امیدواریم که اینگونه باشد. این به عنوان بخشی از یک تغییر بزرگتر در وب به HTML5 محسوب می شود و اکنون مدت زمانی است که از آن استفاده می شود.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل توضیح می دهد چگونه مصرف باتری کروم را کاهش خواهد داد