موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۸ تير

به گزارش تلگراف، گوگل در حال برنامه ریزی در جهت تولید گوشی های هوشمند منحصر به خود است. این غول فن آوری معتقد است، ساخت گوشی به او این امکان را می دهد که به رقیب قدرتمندی برای کمپانی اپل بدل شود. گوگل اولین گوشی هوشمند خود را تا قبل از پایان سال 2016 عرضه خواهد کرد.

پروژه شکست خورده Nexus 6P

گوشی هوشمند پرچمدار گوگل نکسوس 6P، که توسط کمپانی هواوی تولید شده ردارای یک نقص بزرگ است.بسیاری از صاحبان دستگاه با انتشار عکس هایی از ضعف این دستگاه در شبکه های اجتمایی نارضایتی خود را نسبت به آن اعلام کرده اند .پانل شیشه ای این دستگاه که در قسمت لنز دوربین قرار دارد به آسانی و با قرار گرفتن در معرض حرارت ضعیف ترک می خورد.
البته گفته می شد کمپانی HTC قصد دارد سری جدید این گوشی را تولید کند اما این منبع عنوان می کند که گویا گوگل قصد دارد که به تنهایی گوشی خود را تولید کند.

برنامه های گوگل

گفته می شود گوگل با رد خدمات شخص ثالث، که برای تولید تلفن های هوشمند تحت این نام تجاری، قصد دارد خود کنترل کامل توسعه و تولید گوشی و نرم افزار های آن را به دست گیرد.
منابع آگاه می گویند؛ این غول فن آوری در حال مذاکراتی با اپراتورهای تلفن همراه برای توزیع تلفن های هوشمندی تحت نام تجاری خود است.
پیش از این، مدیر عامل اجرایی کمپانی گوگل ساندار پیچای عنوان کرده بود که آن ها قصد دارند که تمرکز بیشتری بر روی تلفن های هوشمند خود داشته باشند .
همچنین وی افزود که این شرکت قصد دارد به همکاری با دیگر تولید کنندگان این زمینه ادامه دهد.
بن وود تحلیلگر  اینسایدCCS  گفت: دلیل اصلی عدم همکاری این شرکت با دیگر شرکت ها میل به رقابت با اپل است .در حال حاضر اندروید گسترش زیادی در جهان پیدا کرده است کنترل آن دشوار شده است در نتیجه عرضه گوشی های هوشمند انحصاری گوگل تا حد زیادی این مشکل حل خواهد شد.

برچسب هاSmartphonegoogle
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پرچمدار جدید گوشی های Meizu Pro 6