گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۲ اسفند

در این خبر که اولین‌بار توسط وال‌استریت گزارش شد، گوگل در مجموع مبلغ ۱۰۵ میلیون دلار به Andy Rubin و Amit Singhal پرداخت، پس از آنکه آن‌ها متهم به آزار و اذیت جنسی شدند. این خبر، گزارش نیویورک تایمز را مبنی بر پرداخت ۹۰ میلیون دلار از طرف گوگل به Rubin و ۱۵ میلیون دلار به Singhal تائید می‌کند.
این دادخواست که توسط James Martin ارائه شده بود، تائید می‌کند که هیات مدیره یک بسته‌ی خروج ۹۰ میلیون دلاری به عنوان هدیه‌ی خداحافظی به Rubin داده است. وکیل وی گفت: «این پرونده بسیاری از خبرهای رسانه‌ای را تکرار می‌کند؛ جدا شدن Andy از گوگل و ادعاهایی از طرف همسر سابق Andy که به شیوه‌ای حساس بیان شدند. Andy قبول دارد که رابطه‌ای از روی رضایت با یکی از کارمندان گوگل داشته است. با این حال، وی هرگونه سو رفتاری را رد می‌کند، و ما داستان وی را در دادگاه می‌گوییم.»
در اسناد آمده که گوگل برای پرداخت ۴۵ میلیون دلار به Singhal موافقت کرده بود، اما پس از اینکه وی برای کار به شرکت رقیب رفت، تنها ۱۵ میلیون دلار به وی پرداخت.
Singhal پیش از خارج شدن از گوگل در فوریه‌ی ۲۰۱۶، معاون ارشد بخش جستجو در شرکت بود. در آن زمان، Singhal استعفایش را با عنوان بازنشستگی ارائه کرده بود، اما از آنجایی که این روند حدود یک سال طول کشید، به تیم اوبر در ژانویه‌ی ۲۰۱۷ پیوست. یک ماه بعد، پس از آنکه اوبر متوجه شد Singhal به بررسی‌های آزار و اذیت جنسی کمکی نکرده است، از وی خواست استعفا دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه