اپلیکیشن
الناز فرجی۱۸:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۳۰ مهر

آیا میدانید چه چیزی الان بسیار محبوب است ؟ موسسه و بنگاه اقتصادی . همه آنرا میخواهند . گوگل در حال حاضر چنان در راه جذب کردن مشتریان جدید اپلیکیشن ها ی گوگل منحرف شده که پیشنهاد قبول قیمت های معامله های اقتصادی شرکت ها با دیگر کمپانی های نرم افزار مانند مایکروسافت را میدهد . بر اساس پست یک بلاگ که امروز ساخته شد ، گوگل حتی برخی از هزینه های گسترش را نیز قبول خواهد کرد .
اپلیکیشن های گوگل شامل جیمیل ؛hangouts برای تماس های ویدئویی و صوتی (انفرادی و گروهی ) ، تقویم، drive  برای ذخیره ی موارد اینترنتی ، docs برای پردازش کلمات ، sheets برای صفحات گسترده و یک سازنده ی وبسایت است . همچنین ابزار مدیریت هم وجود دارد . گوگل در حال حاضر همه ی اینها را به قیمت 50 دلار در سال یا 50 دلار بر حسب کاربر در ماه میفروشد . 365 بیزینس مایکروسافت آفیس از 5 دلار بر حسب کاربر در ماه برای ورژن essentials اساسی شروع میشود تا 12.5 دلار در ماه برای premium.  این خبر گوگل چند هفته بعد از رسیدن  آفیس 2016 که استفاده اش بسیار آسان است ، اعلام شد . آفیس 2016 شامل تعدادی ابزار کار گروهی مانند ویدئوی گروهی ( اسکایپ برای بیزینس ) ، ویرایش همزمان و به روز رسانی های مداوم و آنلاین اپلیکیشن هاست ، که همه ی اینها برای هر کاربر همیشگی اپلیکیشن گوگل بسیار آشناست .
تا به حال مهم ترین عیب اپلیکیشن های گوگل و docs به عنوان جایگزین مایکروسافت آفیس برای کار ، کمبود تساوی ویژگی ها بوده است . در این خبری که در بلاگ پست شد ، گوگل عنوان میکند که با بیشتر این مشکلات دست و پنچه نرم کرده و پیروز شده است . ریچ رائو ، رئیس فروش های جهانی، و اپلیکیشن های گوگل برای کار میگوید : " ما این کار را با اضافه کردن بیشتر ویژگی هایی که ادعا میشود جا انداخته شدند آسان کردیم و چیزهای جذاب دیگری مانند تایپ با صدا و جستجو نیز اضافه کرده ایم که فکر کنیم آنرا برای کار کردن عالی بیابید. " ماه گذشته گوگل آوانویسی صوتی را به docs اضافه کرد (تایپ با صدا ) و explore را برای تصور کردن داده ها در sheets. تلاش ربایش تهاجمی گوگل برای مایکروسافت و دیگر بیزینس های تولید کننده ی اقتصادی کمتر تعجب آور به نظر میرسد وقتی در نظر میگیرید که چگونه دشمنان سابق مانند اپل و آی بی ام با یکدیگر متحد شدند تا سراغ صناتع وسیعی مانند سفر و ساختن با اپلیکیشن های موبایل صنعتی بروند . مشابها معرفی های سخت افزار های اخیر اپل و مایکروسافت دقیقا کار موبایل را هدف گرفته اند .
surface pro 4 و  surface book هر دو به عنوان وسایل تولید گری در نظر گرفته شده اند نه تبلت های تفریحی و ipad pro  ی اپل یک تبلت با صفحه ی بزرگ با یک قلم دیجیتالی اختیاری و یک کیبرد هوشمند است . ( مایکروسافت در واقع توجه را به اپل جلب کرد و آفیس را برای ipad  و ipad pro راه اندازی کرد ) . دیگر چه کسی جز یک شخصی که در کار بییزینس است این را میخرد؟

بیزینس بنگاه اقتصادی حالا به چند دلیل برای این شرکت ها جالب است . اول از همه ، بازار سخت افزار مشتری اشباع شده است . مصرف کنندگان تبلت ها و  pc هایشان را خیلی آهسته ارتقا میدهند . به علاوه ، آنها عموما بسته های نرم افزار گران قیمیت و سودمند را نمیخرند . آفیس 365 مایکروسافت برای مشتریان یک موفقیت است اما هنوز کارکنان جوان و تولید کننده های آینده ای هستند که با docs گوگل در مدارس بزرگ شده اند .
موسسه های اقتصادی سابقه ی استفاده از اپلیکیشن های تولیدگر را دارند یعنی مایکروسافت امتیاز دارد اما گوگل میخواهد برای سهمش ازین کیک با ارزش بجنگد و بهتر از بیزینس مصرف کننده به نظر میرسد چون شامل پرداختها و قرارداد های ماهیانه و سالیانه میشود . کمپانی ها از بیرون در را بسته و به 10 تا 2000 کارمند از هرجا پول میدهند تا یک وسیله را استاندارد کنند . به علاوه 5 دلار ماهیانه توسط 2000 نفر و شما دنبال 120000 در سال در پرداخت ها میگردید . چه کسی است که این بیزینس را نخواهد ؟

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

در حال حاضر بیش از نیمی از جستجوهای گوگل در موبایل صورت می گیرد