گوناگون
دنیا شکوهی۱۲:۱۱ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ خرداد

یاهو حق اولین پخش زنده آنلاین فصل عادی بازی های NFL را در کنار پخش سنتی تلویزیونی محفوظ کرد. منابع آشنا به موضوع اعلام کرده اند که کمپانی ماریسا مه یرز، حداقل 20 میلیون دلار برای این موقعیت پرداخت کرده و حداقل یک کمپانی تکنولوژی دیگر با مبلغ پیشنهادی قابل رقابت وجود داشته است.
پرداخت چنین مبلغی برای یک پخش بازی ممکن است شک برانگیز به نظر برسد، اما این معامله به یاهو حق پخش آگهی اختصاصی برای بازی میدهد. به عنوان اولین در نوع خود، هیچ شکی نیست که سرو صدا زیاد اطراف پخش و همچنین پخش آگهی میتواند پول یاهو را باز گرداند( و بیشتر).


هیچ تضمینی نیست که یاهو سودی ببرد، به این دلیل که بازیهای دو تیم کوچک هستند و بازیها در محل تیم های کوچک، در صبح خیلی زود پخش میشود.
در 25 اکتبر، طرفداران سراسرکشور میتوانند ببینند که بوفالو بیلز در مقابل جگوارهای جکسونویل بازی میکنند. هیچ یک از تیمها دارای مزیت بازی خانگی نیستند چون بازی در یک زمین بی طرف در کنار تالاب در لندن در یک بعدظهر یکشنبه برگزار میشود.
متاسفانه، طرفداران در ایالات متحده نیاز دارند تا برای دیدن بازی ها  آلارم ساعت خود را تنظیم کنند، چون بازی ها در ساعت 9.30 صبح در ساحل شرقی و 6.30 صبح در اقیانوس آرام پخش خواهد شد.
بازیها برای همه به طور رایگان بر روی دستگاههای متفاوت قابل دسترسی است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Google Doodle بازی های المپیک خاص سال 2015 را جشن میگیرد