تکنولوژی
سارا محمد علیئی۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۸ شهريور

شاید تا بحال برای شما پیش آمده باشد که برای خرید لوازم آشپزخانه به فروشگاه مراجعه می کنید اما پس از برگشتن به خانه متوجه می شوید چند وسیله در یخچال را از قلم انداخته اید . حال با پیشرفت تکنولوژی ، متخصصین کمپانی مایکروسافت با همکاری کارمندان کمپانی لیبهر، یخچالی به نام SmartDeviceBox را توسعه داده اند، که می تواند محصولات درون یخچال را تشخیص دهد و مواد غذایی مورد نیاز برای خرید به شما یادآور کند. البته این خبر به نقل از یکی از افراد گرده سازنده یخچال به نام تیموتی هایزن در وبلاگ شخصی وی، اعلام شده است.

یخچال مجهز به اینترنت

این مهندسان در محصول خود از یک دوربین معمولی و یک دستگاه الکترونیکی  تشخیص دهنده اشیا، استفاده کرده اند. کامپیوتر تصاویر محصولات جدید قرار داده شده در یخچال را با تصاویر موجود در حافظه خود مقایسه می کند. با این حال برای استفاده از ویژگی های جالب SmartDeviceBox باید به اینترنت متصل شوید.

کاربرد

اطلاعات در مورد میزان و تعداد محصولات موجود در یخچال به گوشی و یا تبلت فرد ارسال خواهد شد. البته این تنها یکی از کارهایی است که یخچال برای شما انجام خواهد داد. دستگاه می تواند عمر مفید محصولاتی را که در یخچال وجود دارد را به شما یادآور شود برای مثال زمان فاسد شدن شیر و کپک زدن نانو ... همچنین زمان رفتن به فروشگاه را به شما یادآوری خواهد کرد.
این پروژه با همکاری مایکروسافت و شرکت لوازم خانگی لیبهر آلمان توسعه یافته است. با توجه به گفته های تیموتی این یخچال قادر به تشخیص سریع محصولات و تفکیک آنان می باشد.

برچسب هاSmartDeviceBox
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

VW به دنبال یک EV می باشد که می تواند 300 مایل با یک شارژ 15 دقیقه ای حرکت کند