گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۲ تير

یوتوب ابزاری را معرفی می‌کند که به سازندگان این امکان را می‌دهد تا بررسی کنند آیا ویدئوهای آن‌ها دزدیده می‌شود. و حالا هر بار که ویدئویی بر روی یوتوب بارگذاری شود، این سرویس آن را اسکن می‌کند و تحقیق می‌کند که آیا این محتوا هم اکنون وجود دارد یا بسیار شبیه به دیگر ویدئوهای موجود در این سایت است. این قابلیت جدید تنها فیلم‌های کامل را شناسایی می‌کند و نه کلیپ‌ها.
این ابزار که یوتوب آن را Copyright Match می‌نامد، برای تولیدکنندگان محتوایی که بیش از ۱۰۰ هزار مشترک دارند از هفته‌ی آینده راه‌اندازی می‌شود و در چند ماه آینده، کاربران بیشتری به آن می‌پیوندند. سازندگانی که از این ابزار استفاده می‌کنند اگر کپی از ویدئوهاشان بر روی یوتوب منتشر شود، مطلع می‌شوند. چنانچه ابزار جدید سازگاری پیدا کند، سازندگان می‌توانند تصمیم بگیرند چه عکس‌العملی نشان دهند. آن‌ها می‌توانند هیچ کاری نکنند، با کسی که کپی را انجام داده تماس بگیرند، یا از یوتوب بخواهند تا کپی را حذف کند.
یوتوب در حال حاضر هم برنامه‌ی مشابهی دارد که Content ID نامیده می‌شود. این برنامه به افرادی که ویدئوهایشان بدون اجازه منتشر شده کمک می‌کند تا افراد متخلف را پیدا کنند. Content ID از نظر دسترسی بسیار محدود است و برخلاف ابزار جدید به صاحبان محتواها اجازه‌ی کسب درآمد با استفاده از کارشان را می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه