اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۹ خرداد

به گزارش زومیت، گفته می‌شود یوتیوب به‌زودی پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر را برای اشتراک‌های پریمیوم ارائه می‌دهد و سپس تمامی کاربران ایالت متحده آمریکا از این قابلیت بهره‌مند خواهند شد.
سال گذشته اپل پشتیبانی گسترده از ویژگی تصویر در تصویر (PiP) را به iOS 14 اضافه کرد؛ قابلیتی که پیش‌تر در اندروید اوریو ارائه شده بود و به کاربران اجازه می‌داد ویدئوهای در حال پخش را به‌صورت کادری کوچک و آزادانه در هوم اسکرین یا سایر اپ‌ها اجرا کنند. در آن مقطع، یوتیوب به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم اشتراک ویدئویی جهان، پشتیبانی از قابلیت مذکور را برای کاربران iOS ارائه داد؛ اما دیری نپایید که به دلایل نامعلومی پشتیبانی خود را متوقف کرد. به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، این قابلیت به‌زودی به iOS بازخواهد گشت.
یوتیوب در بیانیه‌ای اعلام کرده است که پشتیبانی از قابلیت تصویر در تصویر به‌عنوان یک ویژگی برای اشتراک‌های پریمیوم در سطح جهانی در دسترس خواهد بود و در آینده پشتیبانی PiP را برای تمامی اشتراک‌های معمولی در ایالات متحده آمریکا اضافه خواهد کرد. بیانیه یوتیوب به شرح زیر است:
تصویر در تصویر (PiP) به کاربران امکان می‌دهد ویدئوی یوتیوب را در یک پخش‌کننده کوچک ببینند و هم‌زمان، در خارج از برنامه یوتیوب در گوشی هوشمند مرور کنند. ما در حال راه‌اندازی PiP برای اشتراک‌های یوتیوب پریمیوم در iOS هستیم و قصد داریم PiP را برای تمامی کاربران iOS ایالات متحده نیز راه‌اندازی کنیم.
نکته‌ی جالب توجه این است که قابلیت مذکور در اندروید به اشتراک پریمیوم نیاز ندارد و حتی نسخه تحت وب یوتیوب در iOS نیز قابلیت تصویر در تصویر را برای تمامی کاربران ارائه می‌دهد؛ البته باید به این نکته توجه داشت که یوتیوب درنهایت قصد دارد این ویژگی را برای تمامی کاربران ایالات متحده فعال کند؛ بنابراین انتظار می‌رود به‌مرور در سایر کشورها نیز ارائه شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه