موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲ تير

این بهترین تلفنی است که میتوانید با پرداخت 400 دلار تهیه کنید.
زمانی که شما در حال به روز کردن سایت Engadget بودید تا بتوانید از تمام اخبار جدید در ارتباط با اپل، مایکروسافت و سونی که در طول این هفته اعلام شده اند مطلع شوید، ممکن است این حقیقت را از دست داده باشید که OnePlus تلفن جدیدی را به بازار عرضه کرده است. OnePlus 3 این محصول جدید است که به عنوان یکی از محصولات برتر نسل سوم این شرکت محسوب می شود که با قیمت معقول 399 دلار به فروش می رسد که با توجه به این قیمت، از ویژگیهای تاثیرگذاری برخوردار است. علاوه بر ارائه ی اجزای داخلی درجه یک، از طراحی آلومینیوم و قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت نیز برخوردار است.
این محصول از نقاط ضعف و قوت زیر برخوردار است.

مزایا

• عملکرد درجه یک
• ساخت با کیفیت عالی
• امکان استفاده در اندروید
• پشتیبانی از دو سیم کارت
• با قیمت 399 دلار

معایب

• به همرای تعدادی Bug به شما تحویل داده می شود.
• از گزینه های محدودی در زمینه ی حافظه برخوردار است.
• شارژر آن با همه ی کابل ها همخوانی ندارد.

خلاصه

OnePlus با تلفن نسل سوم خود بازگشته است ، و امکانات بسیار زیادی در مقایسه با دستگاههایی که از دوبرابر این قیمت برخوردارند را به همراه دارد. ساخت این تلفن درجه یک به نظر می رسد. و همچنین از نسخه ی رسمی اندروید برخوردار است . البته از همه نظر کامل نیست، شما تنها از یک گزینه برای حافظه ی داخلی (64GB ) برخوردارید و شارژر بسیار سریع آن که به همراه این دستگاه عرضه می شود، گاهی اوقات به هیچ وجه اصلا سریع نیست. اما همچنان، آنچه که این محصول به ما ارائه می دهد و عالی بودن سایر ویژگی های آن را می توانید در نظر بگیرید، OnePlus3 بهترین تعادل بین قیمت و عملکردی که شما می توانید پیدا کنید را به شما ارائه می دهد.

البته ما امیدوار بودیم که گزینه های بیشتری برای حافظه ی داخلی آن وجود داشت ( زیرا تنها یک نسخه ی 64GB وجود دارد) و شارژری که باید بسیار سریع عمل کند ، همیشه سریع نیست. اگر پول مسئله ای نباشد، ما هنوز گوشی های سامسونگ گالکسی S7 و HTC 10 را ترجیح می دهیم. اما اگر به دنبال یک تلفن عالی کالیبره شده هستید و  از طرفی نمی توانید هزینه ی زیادی کنید، One Plus 3 می تواند به عنوان بهترین گزینه برای شما باشد.

برچسب هاOne Plus 3
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

امکان Sync کردن یادداشت هایتان در Evernote، بین بیش از دو دیوایس دیگر رایگان نخواهد بود!