تکنولوژی
الناز فرجی۶:۴۵ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۹ مهر

سنگاپور _ یک گروه تازه تاسیس سه نفره به نام تاینیماس در سنگاپور در حال کار بر روی نمونه ی اولیه ی یک دوربین با قاب آلمینیومی است که برای علاقه مندان مسائل فضایی ساخته میشود .
این دوربین که تاینی 1 نامیده میشود ، کارش در نوامبر در ایندیگوگو آغاز میکند ، که از این طریق ؛ تیم امیدوار است این ایده را بسازد  وبه واقعیت تبدیل کند .
این کمپانی از اوایل 2014 شروع به کار کرد و مدیر اجرایی اش اشپریت سینگ آرورا به mashable گفت که نمونه ی اول کاملا ساختاری است ، ولی فقط به یک واحد و جای باتری نیاز دارد تا بدون وصل شدن به یو اس بی یا منبع برق کار کند .
هر سه ی اینها در camel by the sea,calif بودند و چند عکس گاه گذشت از کسوف ماه بزرگ در طول آخر هفته با نمونه ی اولیه ی تاینی 1 گرفتند .


نمای نزدیک کسوف : .
گری تن ، مدیر اجرایی تاینیماس توضیح داد که آن درخشش زرد نور در پایان زمانی است که ماه شروع به روشنایی کامل در پایان کسوف میکند . شکل ستاره به خاطر شکل گشودگی دیافراگم در لنز استفاده شده است .
او گفت که شرکت امیدوار است که بالاخره بتواند GoPro  ی منجمان و ستاره بین ها باشد . GoPro دوربین اکشن کوچک و مشتری مداری برای تازه کارانی ساخت که نیازی به تجهیزات گران و بزرگ نداشتند .


و همانطور که همه ی عکسهای وحشتناک گوشی های هوشمند از کسوف به ما نشان دادند، گوشی های ما آماده ی گرفتن جای تجهیزات عکسبرداری نجومی نیستند ، بنابراین جای تاینی 1 در بازار خالی است .
سنسور عکس تاینی 1 با حساسیت نور پایین بهتری نسبت به دوربین های کامپکت رقیب ساخته شده است . همچنین به کاربران امکان این را میدهد که لنز های بهتری را روی بدنه اش نصب کنند .


تن ، آرورا و چیا لی وی ، رئیس بخش تکنولوژی ، در دانشگاه ملی سنگاپور در دوره ی کارآفرینی یکدیگر را دیدند که در آنجا به ایده ی تاینی ماس فکر کردند . تا کنون ما به 200000 دلار از سرمایه گذار ها رسیدیم و 250000 از دولت سنگاپور برای سرمایه ی گروه های تازه کار .
تن میگوید که تخمین میزند که حدود 2 میلیون مشتاق مسائل فضایی در آمریکای شمالی هستند که تاینی ماس اول از همه در بازارشان خواهد بود . اگر همه چیز جواب دهد ، به زودی تاینی 1 را در فروشگاه ها میبینید .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سونی دوربین فول فریم کامپکت RX1r II با سنسور 42 مگاپیکسلی را معرفی کرد