سرگرمی
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ شهريور

در حالی که اولین Pokemon Go پوشیدنی رسمی هنوز چندین هفته با عرضه شدن فاصله دارد، این مسئله باعث متوقف شدن حداقل یکی از دولوپرهای با پشتکار به منظور هک کردن یک نسخه ی پوشیدنی از بازی موبایل نینتندو نشده است.
Partick Cho ، یکی از دولوپرهای Intel ، در قرار دادن یک نسخه ی بسیار ابتدایی Pokemon Go در شیشه های واقعیت افزودنی شرکت خود موفق بوده است. اگرچه، هنوز در مرحله ی آزمایش است، اما این اپلیکیشن یکی از دموهای مفید AR و آماده به کار با واقعیت مجازی است که وعده داده است به آزاد کردن اپلیکیشن نیتندو برای  تلفن های هوشمند ما می پردازد.
Intel به نشان دادن Pokemon Go در Recon Jet شیشه های هوشمند خود در انجمن دولوپرهای Intel در سانفرانسیسکو در این هفته پرداخته است. این شیشه ها که در حال حاضر، دوندگان و دوچرخه سواران را هدف قرار داده است، به وسیله ی یک نسخه ی اصلاح شده از اندروید توسعه یافته است. این به Cho اجازه می دهد تا به  سرهم بندی یک پورت غیررسمی از این اپلیکیشن در شیشه ها بپردازد.


او باید به تغییر جهت این اپلیکشن می پرداخت تا بتواند آن را در حالت افقی در صفحه ی Jet به نمایش بگذارد. زمانی که این کار را انجام داد، نقشه ی اپلیکیشن که در زیر آن را مشاهده میکنید، بر روی صفحه نمایش شیشه لود می شود. در اینجا شما می توانید موقعیت مکانی PokeStops ، باشگاه، Pokemon و هر چیز دیگری که انتظار دیدن آن در نسخه ی معمولی این نقشه را دارید ، ببینید.
در حالی که این مسئله حقیقت دارد که Cho قادر بود تا یک نسخه از اپلیکیشن را بالا بیاورد و آن را اجرا کند و به  یک شاهکار تاثیرگذار دست پیدا کند، به خصوص با در نظر گرفتن Niantic که در زمان استفاده ی نادرست از API سرکوب شده بود زیرا اخطارهای بسیاری در این زمینه به او داده شده بود.


اول از همه، اشاره به این نکته از اهمیت بسیاری برخوردار است که قرار بود این مسئله بیشتر به عنوان اثباتی برای مفهوم باشد تا هر چیز دیگری (اگرچه Intel گفته است که برای کار کردن با Niantic تمایل دارد و شرکت باید تصمیم بگیرد تا به ایجاد یک نسخه ی رسمی موجود برای شیشه های خود بپردازد).
دوم، شیشه های Recon به LTE و وای فای مجهز نشده است، که این مسئله برای یک اپلیکیشن مانند Pokemon  Go بسیار محدودکننده است زیرا نیاز به اینترنت موبایل دارد. یک راه به منظور غلبه بر این مانع بالقوه، که Intel از آن برای دمویی که ما آن را دیدیم استفاده کرده بود، استفاده از تلفن هوشمند به منظور ایجاد یک hotspot موبایل و اتصال شیشه ها به وای فای به این روش است.
در نهایت، (و مهم تر از همه)، حتی نسخه ی دمو که ما آن را دیدیم در حالت اصلی خود به شدت محدود بود. اگرچه، شما می توانید یک نقشه با جزئیات را محاسبه کنید، اما نمی توانید در حقیقت به مشاهده ی PokeStops بپردازید، Pokemon را بگیرید و یا در سایر بازی ها به غیر از راه رفتن در اطراف، مشارکت کنید، که این امر برای گرفتن تخم مرغ ها لازم و ضروری است.
همچنین، علی رغم این که این مسئله هنوز در مرحله ی ازمایشی قرار دارد، نسخه ی واقعیت افزودنی Pokemon Go به ارائه ی نگاه کنجکاوبرانگیزی به این مسئله می پردازد که Nintendo و Niantic چگونه می توانند این بازی را به پلتفرم های دیگر بکشانند. پیش از Pokemon Go ، تیم Niantic به ساختن اپلیکیشن Google Glass پرداخت و این شرکت پیش از این به این مسئله اشاره کرده بود که آن ها حداقل ساختن یک نسخه از Microsoft HoloLens را مدنظر قرار داده اند، بنابراین هنوز نسبت به عرضه ی یک نسخه ی پوشیدنی و رسمی از این بازی ناامید نشوید.
تا آن زمان ما امیدواریم که مچ بند رسمی Nintendo بیشتر از این با تاخیر روبرو نشود.

برچسب هاIntelPokemon Go
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پوکمون گو بیش از 75 میلیون بار دانلود شد