تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲:۳۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۳ تير

در سایر اخبار، پاریس اولین شاهراه دوچرخه را راه اندازی کرده است.
آیا عصر ماشین های فعال با انرژی خورشیدی در پیش روی ما قرار دارد؟ Hanergy نیز همین فکر را می کند. شرکت چینی به تازگی دستگاه جدیدی را عرضه کرده است که به عنوان منبع انرژی آن ها از خورشید محسوب میشود. در همین زمان، Clip-Air به اعلام برنامه های خود به منظور آزمایش یک هواپیمای تعدیلی دیوانه وار پرداخته است که به حمل مسافران و بار، به وسیله ی غلاف هایی با قابلیت جدا شدن می پردازد. ماشین های Eleven electric یک مسابقه ی 15،534 مایلی را در سرتاسر 20 کشور و سه قاره برنامه ریزی کرده اند. و زیرساخت های دوچرخه سواری، قدم بزرگی را با راه اندازی اولین شاهراه دوچرخه سواری برداشته اند و آمریکا در زمینه ی ایجاد مسیر عظیم برای  دوچرخه ها به پیشرفت قابل توجهی دست پیدا کرده است که کل ساحل شرقی را به یکدیگر متصل می کند.
بیشتر توربین های بادی از سه تیغه برخوردارند، اما Vestas به تازگی از یک برج با قدرت بادی غول پیکر که از 12 تیغه ی بسیار بزرگ و چهار توربین برخوردار است، پرده برداری کرد. در سایر اخبار مربوط به انرژی، یک موفقیت جدید توانسته است محققان را قادر سازد تا اورانیوم کافی را از آب های دریایی استخراج کنند تا بتوانند برای هزاران سال به شهرها قدرت ببخشند. Smartflower POP یک سیستم انرژی خورشیدی نوپا است که می تواند به تولید 40 درصد انرژی بیشتر در  مقایسه با تخته های نیروزای نوری بپردازد. کالیفرنیا توانسته است تا به افزایش ظرفیت خورشیدی تا 1378 درصد در تنها پنج سال بپردازد، و یک اجاق خورشیدی بشقابی شکل در حال مبارزه با فقر انرژی در آفریقا می باشد.
بهترین و جدیدترین ساختمان دنیا کدام است؟ این هفته، فستیوال معماری جهانی به معرفی 343 مدعی در این زمینه پرداخت و ما بهترین بهترین ها را در نظر گرفته ایم. در همین حال، چین ساخت بزرگترین تلسکوپ رادیویی دنیا را به پایان رسانده است، و آن ها در نظر دارند تا از آن برای جستجوی زندگی بیگانگان استفاده کنند. در سایر اخبار در ارتباط با معماری خلاقانه، ما به نمایش 11 مواد اولیه ی ساختمان سازی سبز پرداختیم که از بتن و سیمان بسیار بهتر هستند و استودیوی Walden به ساخت یک خانه ی لوکس کوچک پرداخته است که به صاحب خود اجازه می دهد خارج از شبکه و به صورت رایگان در آن زندگی کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

BMW از i brand به جای EV در ماشین های بدون سرنشین استفاه می کند